جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

درخواست زالی از استاندار تهران برای تعلیق همه مراسم‌ها و تجمعات بالاتر از 10 نفر

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 733473
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه ای به استاندار تهران درخواست کرد تا برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی و تجمعات بالاتر از 10 نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.
درخواست زالی برای تعلیق تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران درخواست کرد  تا برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی  و تجمعات بالاتر از 10 نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

در این نامه آمده است: پیرو مذاکره حضوری با توجه به شرایط جدی بیماری کووید19 در استان تهران و لزوم اقدامات مداخله ای جامع تر خواهشمند است دستور فرمائید تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت های نمایشگاهی  و تجمعات بالاتر از 10 نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
پس نماز جمعه و زیارت قبور متبرکه چه میشود.؟؟