جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

نظر پلیس راهور درباره اجرای طرح ترافیک

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 733369
به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت، اجرای طرح ترافیک باعث کاهش سفر‌های غیرضروری در شهر شده است.
نظر پلیس راهور درباره اجرای طرح ترافیک
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با میزان گفت: در نزدیک به چهار هفته‌ای که طرح ترافیک مجددا پس از قرنطینه اجرا می‌شود، بار ترافیکی سبکی را در شهر شاهد هستیم.

وی افزود: به این معنا که صبح‌ها تا ساعت و ۸ ونیم افرادی که کارمند هستند و به محل کار خود می‌روند وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: از ساعت ۸ سی دقیقه تا ساعت ۱۴، افرادی که قصد انجام کار‌های غیر ضروری داشتند، دیگر نمی‌توانند وارد شوند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت ادامه داد: از ساعت ۱۴ و سی دقیقه، کارمندان تعطیل شده و به خارج از محدوده می‌روند. همچنین تا ساعت ۱۶ افراد نمی‌توانند وارد محدوده طرح شوند.

وی اظهار کرد: بنابراین اجرای طرح ترافیک باعث شد میزان تردد غیرضروری سطح شهر در طول روز، کاهش یابد.

سرهنگ رازقی گفت: من فکر میکنم میزان استفاده از مترو یا اتوبوس افزایش کمی داشته، زیرا شهر خلوت شده است و بار ترافیکی کاهش یافته است.

وی در پاسخ به این سوال که با تداوم اجرای طرح ترافیک موافق است؛ گفت: در این باره مسئولان باید تصمیم گیری کنند و شاخص‌های مختلف اندازه گیری شود، اما بار ترافیکی شهر تهران در این دوران سبک شده است.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا به ایشان بفرمائید بار ترافیکی قبل از ساعت 8/30 را ملاحظه فرمایند . نه بعد از ساعت یاد شده . از ساعت 6 صبح با انبوه خودرو جهت تردد در سطح شهر به منظور ورود به طرح مواجه هستیم .
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید بفرماید سرهنگ عزیز زحمت بکشبد با اتوبوس و مترو صبح سرکار برید و ظهر از سرکار برگردید ببینید که بار مسافرا تو مترو کم شده یا زیاد شده.؟؟؟؟؟؟پس،آمار کرونا چطور داره بالا میره منه کارمند مجبورم از مترو استفاده کنم چون حقوقوم جواب جریمه طرح ترافیک رو نمیده و مجبورم از اتوبوس و مترویی استفاده کنم که هزاران نفر هم شرایط مشابه من دارن