جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۱
انبارلویی:

روحانی دلار را با نرخ ۳ هزار تومان تحویل گرفت

جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 733317
روز‌های گذشته، وزیر صمت به مجلس آمد و نمایندگان نگرانی‌های خود را پیرامون تأمین کالا‌های اساسی و گرانی‌های موجود بیان کردند اما وزیر نتوانست پاسخ درستی بدهد.
روحانی دلار را با نرخ ۳ هزار تومان تحویل گرفت
به گزارش جهان نيوز، محمد کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه روحانی در سخنرانی‌های خود ادعا داشت که برجام تمام مسائل کشور را حل کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر نظاره‌گر ثمرات خجالت‌آور برجام در اقتصاد کشورمان هستیم و صاحب‌نظران اقتصادی بر این باورند که گرانی، افزایش تورم و نقدینگی در کشور، محصول ناکارآمدی گروه اقتصادی دولت است.

وی ادامه داد: چند بار گروه اقتصادی دولت ترمیم شد ولی هنوز تأثیر خود را در اقتصاد کشور نگذاشته است. آقای روحانی با شروع دولت خود، دلار را با نرخ سه هزار تومان تحویل گرفت و حال با نرخ بالای بیست هزار تومان به دولت بعدی تحویل خواهد داد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره بر اینکه برخی‌ها با انواع رانت‌ها برای خود ثروت‌های نجومی رقم زدند، افزود: بر اساس آخرین گزارش مراکز بین‌المللی اقتصادی، اقتصاد ایران در جایگاه مناسبی قرار دارد و در زمینه‌های مختلف علمی، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است اما دولت نتوانست این پیشرفت‌ها را در جهت منافع مردم و به‌ویژه اقشار محروم جامعه هدایت کند.

انبارلویی با تأکید بر اینکه پراید ۲۰ میلیون تومانی، در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود، تصریح کرد: آمار موجود در بازار خودرو و طلا، نشانگر ناکارآمدی دولت در مدیریت اقتصاد کشور است. دولت روحانی؛ یک دولت خسته و پیر است که نمی‌تواند برای انبوهی از مسائلی اقتصادی که روی میز دولت قرار دارد، راه‌حلی پیدا کند.

وی ادامه داد: روز‌های گذشته، وزیر صمت به مجلس آمد و نمایندگان نگرانی‌های خود را پیرامون تأمین کالا‌های اساسی و گرانی‌های موجود بیان کردند اما وزیر نتوانست پاسخ درستی بدهد و معتقد بود که او در مجامعی حضور دارد که فقط بخشی از تصمیم‌گیری‌ها بر عهده وی است.

معاون سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه روحانی وظیفه دارد که میان دستگاه‌های اجرایی در کشور، هماهنگی ایجاد کند، گفت: روحانی در جایگاه رئیس دولت قرار دارد و باید بتواند از این ناهماهنگی‌های موجود میان اجزا دولت جلوگیری کند؛ طبق اصل ۱۲۶ قانون اساسی، رئیس‌جمهور مسئولیت امور برنامه‌وبودجه، امور اداری و استخدامی کشور را مستقیماً بر عهده دارد.

انبارلویی در پایان افزود: در حال حاضر ارزش پول ملی در این دولت، به پایین‌ترین حد ممکن خود سقوط کرده است و دولتمردان باید پاسخگوی تصمیمات گرفته شده، باشند.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
روحانی ارزش پول کشور را در این 7 سال به یک دهم کاهش داده و هنوز فرافکنی میفرمایند !!!!
Iran, Islamic Republic of
به همین ترتیب که ایشان گفتند.....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی مشکلات کشور چیست ؟ / ناتوانی، کوتاهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی و سکوت دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عامل افزایش نرخ دلار نقدینگی بی پشتوانه است که به طور فزاینده در حال رشد است و کسی دیگر نمی تواند جلو دارش باشد.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته تو همه دنیا هم همینطوره باید دولتمردان پاسخگو باشند واگر کسی نمی تواند پاسخ بدهد باید استعفا بده
United States
بعضی نظرات مخصوصا بر علیه سیاستهای دولت روحانی، برجام و ظریف بدجوری بوی نفوذ میدهند!!!!!
Australia
تا پایان دولت دوازدهم با نرخ ۴۰ هزار تومان تحویل می ده..
Iran, Islamic Republic of
دلار رو 3 تومن تحویل گرفت و 40 تومن تحویل میده!!!
تقصیر اون نیست تقصیر دشمن تمام. راحت!!! راحت!!!

Iran, Islamic Republic of
خسته ام من بذارید بخوابم من!!
بذارید بخوابم جمعه صبح بیدار شدم متوجه میشم دلار چنده!!!
Iran, Islamic Republic of
... و با 30 هزار تحويل خواهد داد