جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۹

لقب حاج قاسم به حاج علی فضلی چه بود؟

جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 733311
فرمانده لشکر ده سیدالشهدا استان البرز با بیان اینکه سردار حاج علی فضلی از یادگاران ارزشمند دفاع مقدس است،گفت:حاج قاسم سلیمانی به این مرد شجاع لقب "شهید زنده" داده بود.
لقب حاج قاسم به حاج علی فضلی چه بود؟
به گزارش جهان نيوز، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تجلیل از رشادت‌های حاج علی فضلی فرمانده اسبق لشکر 10 سیدالشهدا که در محل این لشکر برگزار شد، اظهار داشت: لشکر 10 سیدالشهدا یکی از لشکرهایی برجسته دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: این لشکر از زمان جنگ تا کنون افتخار آفرین‌هایی بسیاری داشته است.

 فرمانده لشکر 10 سید الشهدا کرج با عنوان اینکه حکم تشکیل این لشکر در آسمان‌ها امضا شده است، افزود: در زمانی که امام خمینی(ره) در جواب قهقهه صدام سیلی محکم حکم کردند در کربلای 5  این لشکر خوش درخشید و شناسایی مهمی انجام داد و آن عملیات حماسه ساز شد.

رفیعی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری به ندرت نام فردی را در جمع بیان می‌کند، تصریح کرد:

با بردن نام سردار  حاج علی فضلی حضرت آقا می‌فرمایند بردن نام سردار  افتخار است.

وی با عنوان اینکه حاج علی فضلی شهید زنده ای که این لقب توسط حاج قاسم به وی داده شده است، خاطرنشان کرد: نام گذاری ورودی لشکر 10 سیدالشهداء به این دلیل است که بگوییم راه و مرام حاج علی فضلی تا ابد در این لشکر زنده است.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با توجه به حماقت شیطان بزرگ و رئیس‌جمهور خبیث و دیوانه آن، برای گرفتن انتقام امیدوارم با دوراندیشی رزمندگان اسلام چنان شاخ این گاو شکسته شود که نداند از کجا خورده است.
Iran, Islamic Republic of
در حد و اندازه به عاملان جنایت تروریستی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پاسخ داده خواهد شد و دشمنان بدانند که زمان و مکان دقیق آن را ما مشخص می‌کنیم. شلیک چند موشک به پایگاه نظامیان تروریست آمریکا فقط یک دست‌گرمی بود.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا دیگر حیاط خلوتی در منطقه ما نخواهد داشت و یک به یک ناچار خواهد شد پایگاه‌هایش را در اختیار مردم منطقه قرار دهد و برود. این یک شعار نیست بلکه وعده الهی است.
Iran, Islamic Republic of
دلار 22000 تومن هم وعده است لابد یا خونه متری ... ....
Iran, Islamic Republic of
حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست‌های آمریکایی در عراق جزء کوچکی از آن انتقام سخت موعود است. دشمنان بدانند که بهای خون سردار اسلام فقط خروج کامل نظامیان تروریست آمریکا از کل منطقه خواهد بود و الا با تابوت بدرقه‌شان خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
اگر آمریکا خواست به شرارت‌های خود ادامه بدهد باید تل‌آویو و حیفا در اسرائیل را زیرآتش گرفت و کار را تمام کرد.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رزمندگان جبهه علم و ایمان و عمل. حمله دفاعی، کوبنده و سخت سپاهیان اسلام به پایگاه نظامی شیطان بزرگ در عین‌الاسد استان الانبار و نیز اربیل عراق به شما و ملت و رهبر عزیزمان مبارک باد.
Iran, Islamic Republic of
قطعا شهادت سردار حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهانشان برکات زیادی برای جبهه مقاومت خواهد داشت. قطعا اکنون دست او در دستان اهل‌بیت برای انتقام‌گیری‌ و دعای خیر برای جبهه مقاومت بازتر از دنیاست. خداوند ما را از ادامه‌دهندگان صادق این سردار دل‌ها قرار دهد.
Iran, Islamic Republic of
آلمان خبیث تهران را مسئول تنش در منطقه دانست! ما این نوکر پلید آمریکا را خوب می‌شناسیم. در جنگ تحمیلی چقدر سلاح شیمیایی به صدام عفلقی هدیه داد! در جنگ و جنایات آل‌سعود چقدر سلاح به این کشور علیه یمن فروخته است! جنایت و فتنه‌گری از سر و رویش می‌بارد و دم از صلح‌طلبی می‌زند! از ما عصبانی باشید و با ترس و خشم بمیرید که روز انتقام نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
به دولت‌های اسلامی در منطقه از جمله افغانستان، کویت، امارات، قطر و ... عرض می‌کنم هرچه سریع‌تر نسبت به جمع کردن پایگاه تروریست بالذات از کشورشان اقدام کنند تا در صورت لزوم موشک‌باران جمهوری اسلامی به ملتشان هیچ آسیب احتمالی نرسد.
Iran, Islamic Republic of
شور قیامت است این شرح و بیان ندارد
با چه زبان بگویم عشق زبان ندارد
عشق نشسته حیران لفظ گرفته پایان
شعر درد گریبان تاب بیان ندارد
آمده‌اند مردم از هر سو به تشییع
بدرقه سلیمان پیر و جوان ندارد
گرچه نفس به تنگی می‌کشم از فراقت
مرگ به این قشنگی آه و فغان ندارد
زنده تویی که رفتی مرده منم که ماندم
من چه بگویم از تو مرده که جان ندارد
حال که در دو عالم این همه سود بردی
یک نظری به ما کن اینکه زیان ندارد
داغدار سردار دلها
Iran, Islamic Republic of
احسنت شعر بسیار زیبایی بود. لذت بردم. دست سراینده این شعر و شخصی که این شعر را در قسمت قرار داده درد نکند. انشاء الله هم این دو نفر عزیز و هم بنده روسیاه درگاه الهی، مشمول دعای خیر سردار شهید قرار گیریم.
Iran, Islamic Republic of
همان‌گونه که سردار شهید قاسم سلیمانی برای پاسداری از نظام و انقلاب و ولایت سنگ‌تمام گذاشت ملت قدرشناس هم در تجلیل از ایشان واقعا پای کار آمدند و معجزه خلق کردند حال نوبت مسئولین است که برای انقلاب، نظام و مردم پای کار بیایند.
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه حکمت 314 می‌فرمایند سنگ را از همان جایی که دشمن پرت کرده به طرف او بازگردانید که شر را جز شر پاسخی نیست.به همین دلیل سپاه خود را موظف می‌دید که با حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکا جلوی شرّ آمریکا را بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران به تمام آزادی‌خواهان جهان یادآور شدند که راه مبارزه با استکبار جهانی تنها و تنها از مسیر مقاومت و ایثار می‌گذرد. ...
Iran, Islamic Republic of
نه به تغییر بلوار فلسطین و جمهوری اسلامی. این که برخی اعضای شورای شهر مشهد مقدس پیشنهاد تغییر یکی از این بلوارها به نام شهید سپهبد عزیز داده‌اند یک بی‌تدبیری آشکار است. چرا بلوار وکیل‌آباد یا بلوارهای دیگر را به‌خاطر سردار دل‌ها تغییر نمی‌دهید؟
Iran, Islamic Republic of
بنیاد شهید کسانی را که در تشییع سردار دل‌ها جان خود را از دست دادند جزو شهدا و مجروحان را نیز جزو جانبازان تلقی کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای نوبخت مدام تکرار می‌کند که جرائم وام‌های زیر 100 میلیون تومان بخشیده شده است اما در واقعیت چنین نیست و بانک‌ها به‌خصوص در قبال کشاورزان از اجرای آن خودداری می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
...