جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حضور هلال احمر در اپلیکشن «شاد»

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 733236
ما در حوزه آموزش همگانی نگاهمون استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود است و به همین دلیل در «شاد» فعال شدیم.
حضور هلال احمر در اپلیکشن «شاد»
به گزارش جهان نيوز، نصیری سخنگوی سازمان هلال احمر درخصوص فعالیت‌های این نهاد برای دانش آموزان گفت: ما در حوزه آموزش همگانی نگاهمون استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود است.

وی ادادمه  به طور مثال یه ظرفیت صداوسیما است و یا یک ظرفیت دیگر اپلیکشن روبیکا می‌باشد یا مهمترین راه ارتباطی با دانش آموز اپلیکشن شاد است و تقریبا در همه این اپلیکشن‌ها درگاه هلال احمر را مشاهده می‌کنید.

نصیری بیان کرد: البته طر‌هایی مانند نذر آب داریم  که شاد یا صداوسیما نیست و یکی از ارکان خدمات آب رسانی است، اما موضوع دوم که رکن اصلی هم است مساله آموزش چهره به چهره و همگانی به دانش آموزان است و سوم اینکه ما بالغ بر ۱۴۰۰ خانه داوطلب در هلال احمر داریم که در جوامع روستایی حضور دارند.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های قطعی ما توسعه این خانه‌های هلال است و به افق ۳۰ هزار خانه فکر می‌کنیم که هم در مساله تاب آوری و حوادث کمک کنیم هم این الگوی آموزش راتوسعه بدهیم.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *