پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

تاجگردون درباره اتهامات مالی‌ خود شفاف‌سازی نکرد

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۲
کد مطلب: 733210
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه یکی از دلایل رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون عدم شفاف‌سازی در اتهامات مالی بود، گفت: تاجگردون دو برابر معترضان صحبت کرد اما نتوانست درباره اتهامات مالی‌ خود شفاف‌سازی کند.
تاجگردون درباره اتهامات مالی‌ خود شفاف‌سازی نکرد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در جلسه امروز مجلس گفت: تغییر فضای مجلس و رأی به رد اعتبارنامه این منتخب گچساران دلایل متعددی داشت و نمایندگان قانع شدند که باید اعتبارنامه وی رد شود.

وی افزود: در جلسه غیر علنی صبح امروز آقای تاجگردون به مدت 32 دقیقه فرصت صحبت داشت که در هنگام صحبت خود به موضوع حضور در تحصن مجلس ششم اشاره و اعتراف کرد که عکس منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضورش در صف اول متحصنین مجلس ششم، عکس واقعی است و فتوشاپ نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: اعتراف آقای تاجگردون به حضور در تحصن مجلس ششم باعث تغییر فضای مجلس شد و نمایندگان به رد اعتبارنامه وی رأی دادند.

ذاکر گفت: مجلس ششم مجلس تندرو و افراطی بود که بحث خروج از حاکمیت را در پیش گرفته بودند و تمام کسانی که در تحصن حضور می‌یافتند معتقد به خروج از حاکمیت بودند که این موضوع خلاف فرامین مقام معظم رهبری و خواست ملت ایران بود. 

نماینده ارومیه در مجلس تأکید کرد: حضور آقای تاجگردون در تحصن و اعتراف به این حضور به ضررش تمام شد.

ذاکر با اشاره به اتهامات مالی مطرح شده علیه تاجگردون از سوی معترضین به اعتبارنامه گفت: دلیل دوم رد اعتبارنامه وی عدم شفاف‌سازی در موارد اتهامی مالی بود. 

وی با بیان اینکه معتقدم نباید در بحث مالی به کسی تهمت زد، تصریح کرد: اما وقتی اتهامی متوجه کسی شد باید با مستندات شبهه را برطرف کرد. اما وقتی تاجگردون در صحن مجلس دو برابر فرصت معترضین صحبت کرد نتوانست در خصوص اتهامات مالی شفاف‌سازی و نمایندگان را راجع به اتهامات مالی خود قانع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست پس از ردشدن اعتبارنامه تاجگردون، عده ای بیانیه دادن و از ایشون برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دعوت کردن. شما اجازه بدید وضعیت ایشون مشخص بشه بعد بفرستیدش پاستور