کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«ژیار» قربانی حسادت نامادری شد

18 تير 1399 ساعت 22:42

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری نامادری جوانی خبر داد که «ژیار» کودک پنج ساله همسر خود را قربانی حسادت و کینه‌توزی خود کرد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود پنج ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی‌های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یک‌سال پیش با پدر ژیار ازدواج کرده و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده و به تازگی نزد آن‌ها آمده بود.

وی افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت‌های همسرش دیده و از همین رو تصمیم می گیرد ژیار پنج ساله را از سر راه بردارد.

وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می‌کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بیحال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی‌گناه را زخمی می‌کند.

آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می‌کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جانباختن او می‌شود، سپس برای صحنه‌سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب می‌کند تا مرگ ژیار پنج ساله را یک حادثه جلوه دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار پنج ساله در حالی قربانی حسادت و کینه‌توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاتل 31 ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار نیز زمانی که وی تنها یک‌سال و نیم داشته خودکشی می‌کند و تا روزهای پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادرش زندگی می‌کرده است.

آمویی در پایان از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره‌های لازم در تمامی زمینه‌ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره‌های تخصصی زمانی که انسان به بن بست می‌رسد می‌تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.


کد مطلب: 733205

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733205/ژیار-قربانی-حسادت-نامادری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com