کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت همكاري با دانش بنيان ها 7/ عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس تاكيد كرد:

نقش آفريني دانش بنيان ها در تامين قطعه و افزايش كيفيت خودرو/ دراقتصاد مقاومتي اصل مهم تكيه بر توان داخلي و بهره گيري از ظرفيت هاي ملي است/ دانش بنيان ها برگ برنده صنعت خودرو/ شركت هاي دانش بنيان براي همكاري اعلام آمادگي كنند

18 تير 1399 ساعت 19:04

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: شركت هاي دانش بنيان مي توانند در افزايش كيفيت محصولات و تامين قطعات خودروها نقش به سزايي داشته باشند.


به گزارش سايپانيوز، سيد علي موسوي حمايت خودروسازان از شركت هاي دانش بنيان را برگ برنده اي براي اين صنعت عظيم داخلي دانست و تصريح كرد: براي عرضه كالاهاي با كيفيت و افزايش رقابت در بازارهاي داخلي و حتي خارجي نيازمند حمايت نيروهاي متخصص و شركت هاي دانش بنياني هستيم.

وي با بيان اينكه شركت هاي دانش بنيان در سال هاي اخير به دوره بلوغ خود رسيده اند، تصريح كرد: مجموعه هاي دانش بنيان با عرضه و كاربرد علم خود مي توانند باعث رشد صنعت و به خصوص پيشرفت صنعت خودرو شوند.

موسوي افزود: در بحث اقتصاد مقاومتي اصل مهم تكيه بر توان داخلي و بهره گيري از ظرفيت هاي ملي است تا بتوانيم در شرايط مختلف بر مشكلات موجود فائق آييم؛ با چنين رويكردي از سخت ترين تحريم ها هم عبور خواهيم كرد.

قطع وابستگي به دانش شركت هاي خارجي ضروري است
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي قطع وابستگي به دانش شركت هاي خارجي را امري ضروري دانست و گفت: شركت هاي دانش بنيان مي توانند با ارائه برنامه ها و قابليت هاي خود در عرصه صنعت، حمايت خودروسازان را جلب و با استفاده از امكانات مادي و غير مادي نيازهاي آنها را مرتفع كنند.

نماينده مردم ملكان در مجلس شوراي اسلامي افزود: بومي سازي قطعات و دانش فني در بخش صنعت كشور امري مهم  است و بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشيم، حال كه صنعت خودرو براي همكاري با دانش بنيان ها پيش قدم شده است، ضرورت دارد كه شركت هاي دانش بنيان براي همكاري اعلام آمادگي كنند.

موسوي خاطرنشان كرد: اميدواريم در آينده شاهد رشد و پيشرفت دانش در بخش صنعت و همكاري متقابل شركت هاي دانش بنيان، دانشگاه ها و خودروسازان باشيم.


کد مطلب: 733199

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733199/نقش-آفريني-دانش-بنيان-تامين-قطعه-افزايش-كيفيت-خودرو-دراقتصاد-مقاومتي-اصل-مهم-تكيه-توان-داخلي-بهره-گيري-ظرفيت-هاي-ملي-برگ-برنده-صنعت-شركت-براي-همكاري-اعلام-آمادگي-كنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com