شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۴
مرحله ۱۱۳؛

یارانه پنج شنبه واریز می‌شود/ آغاز کسر اقساط وام یک میلیونی کرونا

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 733165
یارانه نقدی مربوط به تیر ماه در حالی پنجشنبه شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که طبق برنامه‌ ریزی‌ها، اقساط وام یک میلیونی کرونا از یارانه این ماه کسر خواهد شد.
فردا یارانه واریز می‌شود/ آغاز کسر اقساط وام یک میلیونی
به گزارش جهان نيوز، یکصد و سیزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به تیر ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

آغاز کسر اقساط از یارانه تیر
بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان کسر اقساط وام کرونا، گفته بود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، از یارانه این ماه (تیر)، اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از حساب یارانه بگیران مشمول کسر خواهد شد.

وی افزود: مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است. البته برای جزئیات بیشتر در مورد کسر اقساط باید بانک‌ها پاسخگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
یارانه من را امروز ظهرپس ازکسر سی وپنج تومن واریزکردند
Iran, Islamic Republic of
بانک ملت از سه هفته پیش بازپرداخت را شروع کردند.
تنهاچیزی که مبلغش توایران ثابت مونده همین یارانه است.
ای کاش دولت محترم کمی از این تخصص ومهارت در ثابت نگهداشتن مبلغ یارانه را در بخش های دیگر هم اعمال می کرد
Iran, Islamic Republic of
چرابجای35000تومن مبلغ63000ازیارانه مون کم شده.دیگه موندیم ازدستتون چیکارکنیم.دلمون بهمین یارانه خوش بود.خداازتون نگذره.