کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیبا پشتیبان ایرانیان: تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران

18 تير 1399 ساعت 12:13


در این مقاله قصد داریم به معرفی تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران و ویژگی فوق العاده این شرکت قدیمی و معتبر بپردازیم.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران
امروزه لزوم استفاده از لوازم خانگی بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از لوازم خانگی از قبیل یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی اسپیلت و... جزء وسایل ضروری و مهم در هر منزلی محسوب می شوند و انجام کار های روزمره بدون وجود این وسایل بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد. همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی دنیای امروزه، خرید یک وسیله ی برقی جدید نیز بسیار گران و پر هزینه می باشد. بنابراین در صورت خرابی وسایل برقی خانگی، بهترین گزینه تعمیرات این وسایل توسط افراد متخصص می باشد. همچنین یکی از مهم ترین مواردی که هنگام تعمیرات لوازم خانگی باید به آن توجه کنید، انتخاب یک مرکز معتبر می باشد که تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن، کمترین هزینه و با ارائه ی گارانتی و کیفیت بالا انجام دهد.  

معرفی مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان

تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان یک مجموعه ی بزرگ تعمیرات لوازم خانگی در تهران می باشد که از سال 1389 به صورت تخصصی خدمات تعمیرات لوازم خانگی را انجام می دهد. این مجموعه تعمیرات تمامی برند های معتبر و معروف خارجی، ایرانی و برند های لوکس مانند برند بوش، ال جی، سامسونگ، دوو، آاگ، اسمگ، میله، ساب زیرو، ویرپول، هایسنس، پاناسونیک، بکو، هاردستون، ایستکول، دیپوینت، تفال، امرسان، پارس خزر، فلر، اسنووا، هیمالیا، پاکشوما، پارس، بلومبرگ، سینجر و... انجام می دهد.

خدمات دهی سریع و شبانه روزی
پشتیبانی و خدمات دهی توسط شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد. تمامی تکنسین های این مجموعه از اهمیت زمان برای شما مشتریان عزیز آگاه هستند و تکنسین ها در کمتر از یک ساعت بعد از تماس شما، جهت بررسی و تعمیر دستگاه به محل شما مراجعه می کنند. همچنین تعیین روز و ساعت حضور تکنسین نیز بر اساس نظر مشتری می باشد. بنابراین هر زمانی که خودتان تمایل دارید می توانید زمان حضور تکنسین به منزلتان را تعیین کنید و تکنسین ها راس ساعت مشخص شده در محل حضور پیدا می کنند.

تعمیرات لوازم خانگی در محل
تعمیرات دستگاه هایی از قبیل ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، کولر گازی، داکت اسپیلت، چیلر، آب سرد کن، اجاق گاز، هود، مایکرویو، توستر، سولاردام، قهوه ساز، فر، پکیج دیواری و سایر محصولات بزرگ خانگی در منزل مشتری تعمیر می شود. بنابراین دیگر لازم نیست تا شما دغدغه ای برای حمل و نقل دستگاه جهت تعمیرات را داشته باشید، و لازم نیست هزینه ای را برای انتقال دستگاه به کارگاه تعمیرات پرداخت کنید، بلکه دستگاهتان در منزل و در حضور خود شما تعمیر می شود.

تعمیرات دستگاه در کارگاه تعمیرات شرکت
تعمیرات دستگاه هایی از قبیل جارو برقی، جارو شارژی، بخار شور، قهوه ساز، اسپرسو ساز، اتو بخار، اتو پرسی، ساندویچ ساز، گریل برقی، آب میوه گیری، غذا ساز، مخلوط کن، آسیاب برقی، چای ساز، آب مرکبات گیر، همزن برقی، خرد کن، غذا ساز و سایر محصولات برقی کوچک منزل شما، در کارگاه تعمیرات این مجموعه که در خیابان ستارخان، خیابان کاشانی پور واقع شده است تعمیر می شود.

بنابراین برای انجام تعمیرات دستگاه، شما باید دستگاهتان را به کارگاه تعمیرات ما بیاورید و یا این که برای جلوگیری از اتلاف وقتتان می توانید از پیک ویژه ی شرکت استفاده کنید و دستگاه را با دریافت رسید، درب منزلتان به مامور ما تحویل دهید و پس از انجام تعمیرات، دستگاهتان را درب منزل از مامور تحویل بگیرید.

گارانتی و ضمانت شرکتی
تعمیرات انجام شده توسط مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان دارای گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می باشد. بنابراین در صورتی که دستگاه شما طی مدت زمان گارانتی خراب شود، شرکت موظف است تا دستگاه شما را بدون دریافت هزینه ای مجدد تعمیر کند. همچنین تمامی قطعات و لوازم یدکی اورجینال تمامی محصولات و لوازم خانگی تمامی برند ها در این مجموعه موجود می باشد که همه ی این قطعات نیز شامل گارانتی 6 ماهه می باشند.  

تکنسین های حرفه ای با دانش به روز

لازم به ذکر است که تمامی تکنسین های این مجموعه کاملا متخصص و حرفه ای می باشند و دارای میانگین 10 سال تجربه ی کاری می باشند و تمامی تعمیر کاران آخرین دوره های تخصصی تعمیرات انواع محصولات خانگی را گذرانده اند و از آخرین تغییرات در دستگاه ها با خبرند و قادرند تا پیچیده ترین مشکلات در دستگاه شما را بر طرف کنند. همچنین تمامی تکنسین ها دارای مدارک معتبر در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی را دارا می باشند.

تعمیرات لوازم خانگی با کم ترین هزینه
تعرفه ی تعمیرات در این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود. بنابراین خیالتان از بابت هزینه ها راحت باشد و شما می توانید با کم ترین هزینه ی ممکن لوازم خانگی خود را تعمیر کنید. همچنین از مهم ترین مواردی که باید در شرکت های تعمیرات آن را رعایت کنند، شفاف بودن هزینه ی تعمیرات می باشد. بنابراین شرکت های تعمیرات لوازم خانگی موظفند که قبل از انجام تعمیرات هزینه ی های تعمیرات را به مشتری اعلام کنند و پس از انجام تعمیرات، فاکتوری را با جزئیات کامل هزینه ها در اختیار مشتریان قرار دهند. که در این مجموعه تمامی این موارد رعایت می شود.

تخففیات ویژه ی فصل تابستان
شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان، برای رفاه حال هم وطنان خود، تخفیفات بی نظیری را در فصل تابستان در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید با بهره مند شدن از این تخفیفات، دستگاهتان را با کم ترین هزینه ی ممکن تعمیر کنید و به جای این که هزینه ای اضافی پرداخت کنید، پولتان را برای خودتان پس انداز کنید. همچنین مهم ترین مسئله در این مجموعه حفظ رضایت مشتری می باشد، و تمامی پرسنل و تکنسین ها، تمام تلاش خود را برای این هدف انجام می دهند.

رعایت بهداشت تکنسین ها در زمان کرونا
در زمان کرونا، تکنسین های ما همگی نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت می کنند و از ماسک، دستکش و الکل استفاده می کنند و برای حفظ سلامت شما و خودشان اهمیت بسیاری قائل هستند. بنابراین ارائه ی خدمات تعمیرات به مشتریان عزیز توسط تکنسین های مجموعه ی دیبا پشتیبان ایرانیان با رعایت تمام نکات بهداشتی انجام می شود.

برای ارتباط با این شرکت کافی است نام دیبا پشتیبان ایرانیان را در گوگل جستجو نمایید یا بصورت مستقیم به وب سایت این شرکت با آدرس www.dibaposhtibanco.com مراجعه نمایید.


کد مطلب: 733162

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733162/دیبا-پشتیبان-ایرانیان-تعمیرگاه-مجاز-تعمیرات-لوازم-خانگی-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com