کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان پرونده تاجگردون؛

مجلس سربلند از آزمون/ پافشاری زاکانی برای مبارزه با فساد باز هم نتیجه داد/ تاجگردون از مجلس اخراج شد/ گام بعدی؛ ورود قوه قضائیه به پرونده‌های تاجگردون؟

18 تير 1399 ساعت 9:50

اعتبارنامه تاجگردون توسط نمایندگان مجلس رد شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: صبح امروز پس از تشکیل یک ساعته جلسه علنی مجلس برای استماع نظرات مخالفین اعتبارنامه تاجگردون و دفاع 30 دقیقه ای او، جلسه علنی مجلس آغاز شد.

رای گیری برای تصویب و یار رد اعتبارنامه نمیانده گچساران به صورت کارت مخفی انجام شد.

در نهایت اعتبارنامه تاجگردون توسط نمایندگان مجلس رد شد و نماینده گچساران از مجلس یازدهم اخراج شد. وکلای ملت با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود مخالفت کردند.

یادآور می شود 9 نفر از نمایندگان مجلس از جمله زاکانی، نجابت، شریعتی، کریمی، خضریان و... به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کرده بودند.

با توجه رسانه ای شدن تخلفات تاجگردون و پیگیری قابل توجهی از اخبار مربوط به این نماینده در افکار عمومی، انتظار ایجاد شده این است که قوه قضائیه هرچه سریعتر به جریان رسیدگی پرونده های تاجگردون ورود کند. جریان محاکمه نماینده متخلفی که عدم صداقت و پرونده های مربوط به او باعث شد که مجلس شورای اسلامی حضورش را درون خود برنتابد، باید هرچه زودتر و به قید فوریت آغاز شود. 

بیشتر بخوانید:
تاجگردون ده‌ها دروغ گفته و حتی تولید دروغ می‌کند
مروری بر مبارزات ضدفساد زاکانی/ خودی و غیرخودی معنا ندارد
زاکانی: کمیسیون تحقیق به وظیفه اش عمل نکرد
مراسم شبه‌عروسی در ستاد نماینده معروف!
تاجگردون‌ها؛ از چهار هکتار زمین در اول انقلاب تا صدها هکتار زمین


کد مطلب: 733126

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733126/مجلس-سربلند-آزمون-پافشاری-زاکانی-مبارزه-فساد-باز-هم-نتیجه-تاجگردون-اخراج-گام-بعدی-ورود-قوه-قضائیه-پرونده-های

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com