کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتفاقی عجیب در فوتبال ایران

مهر , 18 تير 1399 ساعت 8:12

اتفاقی مشابه و عجیب که در این فصل از فوتبال ایران روی داده، حضور مهاجمانی جوان و از تیم‌های پایین جدولی در صدر جدول گلزنان لیگ های مختلف است.


به گزارش جهان نیوز، در پایان هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر کشور، شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت و ۲۵ ساله تیم پیکان با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر قرار دارد و به نظر می‌رسد از شانس خوبی برای کسب عنوان بهترین گلزن این فصل مسابقات برخوردار است.

بعد از وی نیز عیسی آل کثیر از صنعت نفت با ۱۰ گل و مهدی قائدی به همراه مهدی ترابی از پرسپولیس هر کدام با ۹ گل، دیگر گلزنان برتر این فصل هستند.

مغانلو در حالی با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد که تیمش پیکان، با ۱۵ امتیاز پانزدهمین تیم جدول بوده و یکی از تیم‌هایی است که در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کند.

در لیگ دسته اول هم اتفاقی کاملا مشابه روی داده و در حالی که تیم نیروی زمینی با ۲۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و از تیم های پایین جدولی به حساب می آید، یک مهاجم ۲۳ ساله از این تیم به اسم علی خدادادی با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار گرفته و شانس اول کسب عنوان آقای گلی است.

تیم فوتبال پیکان در مجموع ۳۳ بار موفق به گلزنی شده که ۱۲ گل آنها توسط مغانلو به ثمر رسیده و نیروی زمینی هم ۲۵ بار گلزنی کرده که علی خدادادی ۱۲ گل آنها را به تنهایی به ثمر رسانده است.


کد مطلب: 733094

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733094/اتفاقی-عجیب-فوتبال-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com