کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهان نیوز منتشر کرد؛

نمایندگان مجلس این اسناد را قبل از رای گیری درباره اعتبارنامه تاجگردون ببینند/ تاجگردون‌ها چگونه طی چند سال، از چهار هکتار زمین در اول انقلاب به صدها هکتار زمین رسیدند؟ +تصاویر

17 تير 1399 ساعت 18:14

جهان نیوز، تنها بخش‌ کوچکی از پرونده تاجگردون را برای اولین بار و با هدف قضاوت نهایی مردم و البته نمایندگان محترم مجلس یازدهم منتشر می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: طی چند روز اخیر غلامرضا تاجگردون با انتشار کلیپ‌ها و اظهاراتی تلاش کرده است که به عدم صداقت و همچنین مفاسد اقتصادی مطرح شده‌ توسط نمایندگان معترض به اعتبارنامه اش پاسخ بدهد. پاسخ‌های که نه تنها قانع کننده نیست بلکه خود محل شبهات بیشتر شده‌اند.

جهان نیوز، در ادامه بخش‌ کوچکی از پرونده تاجگردون را برای اولین بار و با هدف قضاوت نهایی مردم و البته نمایندگان محترم مجلس یازدهم قبل از رای در تایید و یا عدم تایید اعتبارنامه این نماینده مجلس منتشر می‌کند.

الف:دکتر تاجگردون!
درباره استفاده از عنوان دکتر، تاجگردون مدعی هست که از این عنوان استفاده‌ای نکرده است. این در حالیست که گذری به مدارک ذیل نشان می‌دهد که ایشان دقیقا برای رسیدن به عنوان دکتری چه کرده و همچنین از عنوان تقلبی دکتری کجاها استفاده کرده است.
 










حال این سوالات پیش می آید که چرا غلامرضا تاجگردون در دبیرخانه مجلس شورای اسلامی خود را يك بار دارای دكتراي اقتصاد و يك بار نیز دارای دكتري برنامه‌ريزي معرفی نموده‌ است؟! و همچنین چرا در خصوص عدم پذیرش مدرک به اصطلاح دکتری بلژیک که وزارت علوم این موسسه را قبول ندارد و درخواست برای اخذ دکتری از موسسه نهاوندیان، حاضر به پاسخ نیستید؟

ج: زمین و ما ادراک زمین!
بر اساس اسناد موجود از ساواك، منصورخان باشتي براي فرار از اصلاحات ارضي زمين‌هاي خود را به نام كارگزارانش سند مي‌نمايد؛ منجمله صدها هكتار به نام ظفر تاجگردون پدر غلامرضا تاجگردون، سند می‌زند! پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي طبق رای دادگاه 350 هكتار از زمينهاي ظفر تاجگردون توسط دادگاه انقلاب مصادره و برای ايشان و خانواده اش فقط 4 هكتار زمین می‌ماند. جالب آنکه تاجگردون به خبرگزاری مجلس در زمستان سال قبل می‌گوید: من و برادرهایم در مجموع بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هکتار زمین داریم!
 





این در حالیست که دکتر زاکانی از نمایندگان معترض به اعتبارنامه تاجگردون نیز چند روز قبل در نشست خبری گفته است: تاجگردون و قوم و خویش وی ۷۷۷ هکتار زمین را تصرف کردند.
ادامه دارد...


کد مطلب: 733073

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733073/نمایندگان-مجلس-این-اسناد-قبل-رای-گیری-درباره-اعتبارنامه-تاجگردون-ببینند-تاجگردون-ها-چگونه-طی-چند-سال-چهار-هکتار-زمین-اول-انقلاب-صدها-رسیدند-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com