کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرونای استقلالی‌ها تایید شد

ایرنا , 17 تير 1399 ساعت 14:28

بیمارستان مسیح دانشوری نتیجه تست کرونا بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال را تایید کرد.


به گزارش جهان نیوز، بیمارستان مسیح دانشوری با انتشار خبری اعلام کرد: در پی برخی شایعات و اظهار نظرهای پیش آمده در خصوص انجام تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال به آگاهی می‌رساند که بر اساس درخواست باشگاه استقلال از دکتر «سید علیرضا ناجی» رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی بیمارستان مزبور و استاد ‌تمام ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تست کرونا از ۶۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در تاریخ ۱۳ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب، محل تمرین تیم استقلال انجام شد.

در ادامه آمده است: در همین ارتباط و از مواردی که تست کرونا گرفته شد، ۱۲ نفر (یک نفر پزشک تیم و بقیه از بازیکنان) پاسخ قطعی مثبت داشته‌اند که اسامی آنان در اختیار باشگاه و مسوولان‌ مربوطه قرار داده شد.

گفتنی است آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری از معتبرترین مجموعه‌ها به ویژه در ارتباط با کرونا و دارای معتبرترین کیت‌های تشخیصی بوده و متخصصان مرتبط با نمونه‌گیری‌ها و آزمایش‌های تخصصی، جزء با تجربه‌ترین افراد در این خصوص محسوب می‌شوند. بیمارستان مسیح دانشوری مرکز فوق‌ تخصصی بیماری‌های ریوی است و از زمان شروع کرونا در خط مقدم جبهه مبارزه با این بیماری، به مردم شریف و بیماران خدمات درمانی و آزمایشگاهی مختلف و متنوع ارائه کرده است.


کد مطلب: 733036

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/733036/کرونای-استقلالی-ها-تایید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com