جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

فیفا پرسپولیس را نقره داغ کرد +جزئیات

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 732963
باشگاه پرسپولیس با محکومیت سنگین جدید دیگری از سوی فیفا به دنبال شکایت گابریل کالدرون روبرو شد.
فیفا پرسپولیس را نقره داغ کرد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، کمیته انضباطی فیفا رای اولیه خود را در خصوص شکایت گابریل کالدرون و دستیاران وی بابت حضور شش ماهه در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فصل جاری اعلام کرد.

طبق این حکم باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت تمام پول درخواستی سرمربی آرژانتینی پیشین خود به مبلغ ۵۷۶ هزار دلار که شامل باقیمانده قرارداد فصل جاری و پاداش های او بابت برد در هر بازی و پاداش ویژه مربوط به برد در دربی رفت فصل جاری مقابل استقلال تهران شد.

همچنین این باشگاه موظف شد به ترتیب مبلغ ۸۷ هزار دلار و ۷۳ هزار دلار بابت شکایت های جداگانه خواکین و والنسیا پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس تنها یک ماه فرصت پرداخت یا ارائه در خواست گردش کامل رای(گراند) را دارد در غیر اینصورت رای صادره، نهایی و برای اجرای آن محکومیت های جدیدی در نظر گرفته می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر، اختلاس نشد. اشکال نداره ،بزار ببرن . تو کشوری که با پول بیت المال هر کسی هر کاری می خواهد می کند و پاسخگو نیست . باز خدا را شکر بدتر از این نشد . فقط اعدام باید کرد . زیرا کم کم اختلاس و هزینه از جیب دیگران داره یک فرهنگ می شه و باید این فرهنگ را ریشه کن کرد .
باز هزینه از جیب مردم
کی این باشگاهها خصوصی میشم لطماتشان از بیت المال برداشته شود
شجاع
Iran, Islamic Republic of
این پولها که مهم نیست وزارت ورزش و دولت میدهد فقط اگر قسط وام یک میلیونی مردم بیچاره باشد میشود حق الناس و باید طرف را زندان هم ببرنند