جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آمریکایی‌ها به دنبال مهاجرت به نیوزلند هستند

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 732947
آمارهای رسمی دولت نیوزلند حاکی است علاقه مردم آمریکا در دوران شیوع کرونا برای مهاجرت به این کشور واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام افزایش یافته است.
آمریکایی‌ها به دنبال مهاجرت به نیوزلند هستند
به گزارش جهان نيوز، منابع خبری گزارش داده‌اند علاقه مردم آمریکا در دوران شیوع کرونا برای مهاجرت به نیوزلند افزایش یافته و شمار افرادی که در این خصوص در صدد دریافت اطلاعات برآمده‌اند در ماه می 65 درصد افزایش پیدا کرده است. 

نیوزلند روز 25 مارس سال جاری میلادی قرنطینه شد و در ماه می رفع تدریجی محدودیت‌های اعمال‌شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را آغاز کرد. این کشور توانسته با بستن مرزها به روی مسافران و اعمال قوانین شدید قرنطینه بیماری کووید-19 را تا حد زیادی کنترل کند. 

رزونامه گاردین نوشته در نیوزلند کمتر از 1500 نفر به این ویروس آلوده شده‌اند و تنها 22 نفر جانشان را از دست داده‌اند. 

آمارهایی که وب‌سایتی دولت نیوزلند موسوم به «Immigration New Zealand » منتشر کرده نشان می‌دهد که مراجعه آمریکایی‌ها به یک وب‌سایت مرتبط با  Immigration New Zealand در ماه آوریل سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 37 درصد افزایش پیدا کرده است. این رقم در ماه می 65 درصد افزایش پیدا کرده است.

این آمارها حاکی است مجموعاْ 80 هزار آمریکایی فقط در ماه گذشته تمایلشان را برای مهاجرت به این کشور واقع در جنوب غربی اقیانوس آرام ابراز کرده‌اند. 

تازه‌ترین آمارها حاکی از آن است که شمار قربانیان کروناویروس جدید در جهان به 536 هزار و 837 نفر رسیده و تاکنون ابتلای 11 میلیون و 562 هزار و 559 نفر به این بیماری نیز تأیید شده است.  هم‌چنین بنابر تازه‌ترین آمارها تاکنون شش میلیون و 537 هزار و 723 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان درصدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-19 قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.  ایالات متحده دو میلیون و 982 هزار و 928 مبتلا و 132 هزار و 569 قربانی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *