پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ماند

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 732913
در اولین جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم، محمّدرضا باهنر در سمت دبیرکلی این تشکل اصول‌گرا ابقاء شد.
باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ماند
به گزارش جهان نيوز، عصر روز یکشنبه (۱۵ تیرماه) اولین نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در دوره چهاردهم تشکیل شد.

دستور کار اولین جلسه، انتخاب دبیرکل بود که پس از بحث و بررسی، اعضای شورای مرکزی این تشکل محمدرضا باهنر را به عنوان دبیرکل این حزب در دوره جدید ابقا کردند. 

پس از انتخاب دبیرکل، باهنر در سخنان کوتاهی انتظارات از شورای مرکزی را در دو سال آینده برشمرد. وی با تاکید بر فعالتر سازی شعب استانی جام بر توسعه کمی این تشکل در دوسال آینده، انتظار مهم دیگر را تقویت کمیته های فنی جام دانست. باهنر اظهار داشت: کمیته های فنی در حوزه های مختلف می تواند علاوه بر جذب نیروهای صاحب نظر ، خود نیز در حوزه اداره بهتر کشور به قوای مختلف علی الخصوص دولت پیشنهادات اجرایی ارائه نمایند. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تلاش همه احزاب و فعالان سیاسی را برای کمک به اداره بهتر کشور در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و مطالبات ملت شریف ایران خواستار شد. 

شایان ذکر است مسئولین واحدهای اجرایی جام تا هفته آتی توسط دبیرکل به شورای مرکزی معرفی و هیئت اجرایی این تشکل تشکیل خواهد شد.
مرجع : فارس
برچسب ها: محمدرضا باهنر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
......