کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهی آسان برای ارتباط و تعامل بیمار و پزشک

16 تير 1399 ساعت 9:58


طراحی سایت یکی از راه های آسان برای افزایش سودآوری در کسب و کار است. میپرسید چرا ؟ به عنوان مثال در حوزه بهداشت و درمان ، پزشکان در صورت اقدام برای طراحی سایت پزشکی می توانند در هر لحظه با بیماران در ارتباط باشند و به سوالات آنان پاسخ دهند. همینطور بیماران امکان رزرو وقت بصورت آنلاین را خواهند داشت و در وقت خود صرفه جویی می کنند. پزشکان با داشتن وبسایت اختصاصی در زمینه کاری خود می توانند رزومه خود را نمایش دهند ، مقالات مختلف در سایت داشته باشند و فعالیت در فضای مجازی که روز به  روز در حال پیشرفت می باشد را گسترش دهند . همچنین با بیماران خود ارتباط موثرتری دارند و براحتی و با آرامش به سوالاتشان پاسخ می دهند .

ساخت یک وب سایت پزشکی دشوار نیست اما داشتن یک سایت پزشکی موثر و با دانش روز ارزشمند است و لازمه آن سپردن وب سایت به شرکت نرم افزاری و طراحی سایت معتبر می باشد. از جمله مزایا و امکاناتی که در طراحی وب سایت پزشکی در شرکت نرم افزاری ویستا وجود دارد طراحی زیبا و کاربرپسند آن می باشد. همچنین طراحی اپلیکیشن متناسب با وب سایت پزشکی نیز از جمله دیگر امکانات است.
ریسپانسیو بودن سایت ( قابلیت نمایش صحیح سایت در کلیه نمایشگرها مانند تبلت ، دسکتاپ و ...) ، امکان پرداخت آنلاین ، سیستم نوبت دهی آنلاین ، وبلاگ و مقالات نیز از امکانات ویژه طراحی سایت پزشکی در شرکت نرم افزاری ویستا می باشد.

همچنین می توان امکانی را برای بیماران فراهم نمود تا بتوانند پرونده خود را بصورت آنلاین تکمیل نمایند و یا مدارک پزشکی خود را بصورت آنلاین ارسال نمایند که با در نظر گرفتن پنل اختصاصی برای هر بیمار این کار انجام می شود.
 

 
وب سایت تجاری راهی برای قدم گذاشتن در دنیای تجارت آنلاین
شرکت های بازرگانی برای وارد شدن به عرصه تجارت الکترونیک و ارائه خدمات بصورت آنلاین نیاز به ایجاد یک وب سایت متناسب با متدهای روز دارند. زمانیکه این شرکت ها بصورت آنلاین بازاریابی را گسترش می دهند نیازمند طراحی سایت تجاری می باشند تا به مشتریانشان خدمات گسترده تری ارائه دهند و نسبت به رقیبان و افزایش سطح تقاضا بصورت آنلاین، خدمات متفاوت تر و حرفه ای تری عرضه کنند.

ایجاد و ساخت یک سایت در زمینه تجاری به کسب و کار شما و شناخته شدن بهتر و موثر تر شما کمک زیادی خواهد کرد و براحتی می توانید با مشتریان خود بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت 24 ساعته ارتباط برقرا کنید. به عنوان مثال شما شرکت یا موسسه ای دارید و نیازمند دیده شدن بیشتر بهترین راه حل روی آوردن به سوی کسب و کار آنلاین است که با ایجاد سایت حرفه ای می توانید این هدف را آغاز نمایید.

برخی از امکانات ویژه در مورد طراحی سایت تجاری می توان به ثبت نام آنلاین متقاضیان بصورت آنلاین، حساب کاربری پیشرفته برای کاربران ، بخش مشاوره آنلاین برای مشتریان، بخش مقالات خبرنامه سایت، سفارش آنلاین محصولات ، اپلیکیشن حرفه ای و متناسب با سایت تجاری ، بخش گالری و تصاویر شرکت ، پنل ارسال پیامک و ایمیل بصورت گسترده،  جستجوی پیشرفته ، پنل حرفه ای جهت مدیریت وبسایت ، امکان درج نمودن نظرات توسط مشتریان و کاربران و... اشاره کرد.
 

بعد از مرحله طراحی سایت نوبت به سئو و بهینه سازی وب سایت می رسد که شما در نتایج گوگل در جایگاه خوبی قرار می دهد و به سایت شما رتبه و ارزش می دهد. همچنین با محتوا گزاری و استفاده از کلمات کلیدی مناسب در محتوا که توسط متخصصین سئو انجام می شود و تحلیل سایت می توانید سایت خودر را کاربردی تر و تخصصی تر نمایید.
 
زمان انجام پروژه های استاندارد در شرکت ویستا بین یک یا دو ماه کاری می باشد و زمان دقیق تر آن بعد از برسی و در نطر گرفتن امکانات ویژه سایت مشخص می شود. شما در کنار طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن و سئو سایت خود علاوه بر بهره بردن از امکانات آن ها متناسب با کسب و کار خود و همچنین هزینه طراحی وب سایت مناسب در زمان خود صرفه جویی می نمایید و بدون محدودیت مکانی کسب و کار خود را ارتقاء داده و  بصورت آنلاین خرید و فروش انجام می دهید.

شرکت نرم افزاری ویستا با سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت اختصاصی ، متناسب با کسب و کارتان آماده خدمات رسانی می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید می توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. تیم مشاوران ویستا این آمادگی را دارند که برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان بهترین راهکار را به شما پیشنهاد نمایند.


کد مطلب: 732890

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/732890/راهی-آسان-ارتباط-تعامل-بیمار-پزشک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com