جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قربانی: فضای مجازی، پدر فوتبال را در آورده است

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 732790
پیشکسوت تیم استقلال گفت: متأسفانه اتفاقاتی برای استقلال در صفحات مجازی رقم می‌خورد که درست نیست.
قربانی: فضای مجازی، پدر فوتبال را در آورده است
به گزارش جهان نيوز، پیروز قربانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اگر چه استقلال نتوانست نتیجه لازم را در بازی با فولاد خوزستان و سایپا کسب کند، اما بدشانس هم بود. در دیدار با سایپا، یک توپ به محوطه جریمه ارسال شد و بازیکنان، چون تمرکزشان برای حمله بود، غافلگیر شدند و گل به خودی رقم خورد.

وی با اشاره به بحث‌هایی که در خصوص سرمربیگری فرهاد مجیدی می‌شود، گفت: کسانی که انتقاد می‌کنند، باید بدانند مربیان جوان دوست دارند فرصت به آنها داده شود. وقتی فرصت داده می‌شود، زمان هم باید داده شود. اگر قرار است خیلی زود تصمیمات عوض شود، تمام اتفاقات در استقلال تکرار می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تمام بحث‌هایی که مطرح می‌شود، در صفحات مجازی رقم می‌خورد. متأسفانه فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است.

مدیریت باشگاه استقلال باید از مجیدی حمایت کند، اگر این اتفاق نیفتد، دیگر کسی به مربیانم جوان اعتماد نمی‌کند. اتفاقات برای استقلال در فضای مجازی رقم می‌خورد که اصلا درست نیست.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *