پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۲

تاجگردون باز هم دروغ گفت؟/ اعتراف ناخواسته به مهمترین نقد معترضان به اعتبارنامه!

شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 732708
تاجگردون در گفتگویی به بهانه انتقاد از خبرگزاری فارس در واقع اتهامش را تایید می کند. گفتگوی ایشان به خوبی نشان دهنده آن است که وی در مقام رئیس کمیسیون بودجه با اعمال نظرات شخصی و تخصیص بیت المال برای خود پوششی برای اهداف شخصی و ناصوابش ایجاد کرده است.
تاجگردون باز هم دروغ گفت؟
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا تاجگردون که سابقه چند سال ریاست بر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را دارد، در آخرین گفت‌وگوی خود که امروز منتشر شد، به روزنامه شرق گفته است:

«اولین خبرگزاری که شروع به تولید محتوا علیه من کرد، فارس بود. هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به خبرگزاری فارس پول می‌دهم؛ اما خبرگزاری فارس که این را می‌داند.»

صرفنظر از این اتهام دروغ در حالیکه خبرگزاری فارس به هیچ عنوان ردیف بودجه ای در بودجه عمومی کشور ندارد، آقای تاجگردون ضمن این خلاف گویی آشکار ناخواسته به موضوعی اعتراف می کند که اتفاقا مورد انتقاد نمایندگان معترض به اعتبارنامه وی است. نمایندگان در جلسات کمیته‌ها و صحن علنی مجلس و هم‌چنین در گفتگو با رسانه‌ها به دفعات به رویه مفسده انگیز آقای تاجگردون در دستکاری بندهای قانون بودجه به نفع مصالح و روابط شخصی خود و سواستفاده از موقعیت ویژه ریاست کمیسیون بودجه اشاره کرده بودند.

حالا آقای تاجگردون در گفتگوی امروز خود به بهانه انتقاد از خبرگزاری فارس در واقع همین اتهام را تایید می کند. گفتگوی ایشان به خوبی نشان دهنده آن است که وی در مقام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اعمال نظرات شخصی و تخصیص بیت المال برای خود پوششی برای اهداف شخصی و ناصواب خود ایجاد کرده است. تا جایی که به گفته نمایندگان مجلس وی با همین پوشش توانسته شبکه فساد تحت امر خود را سازماندهی نماید.

موضوعی که در صورت اثبات آن، علاوه بر لزوم برخورد قانونی با وی ضرورت اصلاح چنین خلاهای قانونی را نمایان می سازد.

احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در گفتگویی اینترنتی همین رویه را در رفتار سیاسی آقای تاجگردون در مجلس تایید می‌کند. رویه‌ای که وی طی دوره ریاستش بر کمیسیون بودجه سعی کرده است که همه نهادهای کشور را با تخصیص بودجه تحت کنترل خود درآورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
شما اگر گرایش سیاسی ندارید چرا از نفوذ خانواده.... در صنعت پتروشیمی و شرکت ساختمان .....حرفی به میان نمی آورید
وی
Iran, Islamic Republic of
حرف شما قبول
اما دلیل نمیشه از فساد تاجگردون چشم پوشیده بشه
او نام به وقتش اینم به وقتش
Iran, Islamic Republic of
رئیس مجلسشون دید دیگه جاش نیست
طمع نکرد و این دوره رفت

اما تاجگردون طمع کرد و حالا هم توش گیر کرده
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه منتظر روز چهارشنبه هستیم
بزرگترین آزمون نمایندگان ملت .
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری محترم فارس ضمن عرض سلام امروز ملت ایران نه به حرف شما نه به اظهارات آقای تاجگردون ونه هیچ مسول مملکتی غیرازرهبرمعطم انقلاب اعتبارواعتقادی قایل نیستند ازبس که دروغ به خورد مردم دادید آقا مسأله آقای تاج گردون را دیگر بذارید کنار به فکرانعکاس مشکلات عدیده مردم باشید.
جعفر
United Kingdom
خیلی آدم خوبی چون که هم خط شما نیست این همه اذیت میکنید
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام،باتوجه به اینکه صداقت اصل بروجاهت قاونی شخص مدنظراست،همین کفایت میکندکه ایشان درتمامی تبلیغات انتخاباتیش بجای اینکه بگویدفوق لیسانس دارد،داردوهمین دروغ گفتن عدم صلاحیت این فردراتأییدمیکند،چرابه حاشیه میرویم؟!وشورای نگهبان هم وهرمرجع ونهاددیگری هم بایدعدم صلاحیت این فردراتأییدنمایند،مگردرمحضرخدلوندوبه مرودم نبایدپاسخگوباشند!؟اینهم مدرک ،حالاکه بازبان خودش هم اعتراف کرده دیگرجای شبهه ای ندارد،والسلام.
........
علی
Iran, Islamic Republic of
از قیافه و چهره و چشمان تاجگردون خیلی پر واضح و آشکار است
ب
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
بروید پیدا کنید تا همه دست به دامانش شویم!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
.باباکیفت برداروبروووو