پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

امکان خرید آنلاین مواد و تجهیزات آزمایشگاهی و ارسال به سراسر نقاط کشور

شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 732704
محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی و نیز مواد شیمیایی مورد استفاده در فضاهای آزمایشگاهی و دانشگاهی حساسیت بالایی دارند و از آنجایی که با سلامتی انسان ها در رابطه هستند باید استاندارد کیفی بسیار بالایی داشته باشند. لذا شما به عنوان خریدار این محصولات اگر بخواهید این مواد را تهیه کنید باید مطمئن باشید محصولی می خرید که از صحت و اصالت لازم برخوردار است. فروشگاه اینترنتی وندیداز این اعتبار و اطمینان را برای شما فراهم می کند که هر محصولی از این دسته از مواد و تجهیزات مورد نیازتان باشد می توانید با پایین ترین قیمت، و به آسانی به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید آنلاین محصولات و مواد شیمیایی از جمله آگاروز، متانول، الکل، تریس بیس و… که تولید داخل هستند و محصولات وارداتی مثل مرک، سیگما، دایجونگ در دسته شیمی در فروشگاه اینترنتی وندیداز، امکان پذیر شده است. محیط کشت میکروبی و کیت‌های رنگ‌آمیزی میکروبی در دسته میکروب‌شناسی، کیت‌های مولکولی (کیت استخراج پلاسمید، مسترمیکس PCR، کیت استخراج DNA و استخراج RNA) و تشخیصی (کیت تشخیصی کرونا، کیت تشخیصی ایدز، کیت تشخیصی هپاتیت و..) در دسته زیست مولکولی، محیط کشت سلولی (محیط کشت DMEM، محیط کشت RPMI، سرم FBS و ...) در دسته کشت سلول و بافت و کیت‌های الایزا و آنتی‌بادی‌ها در دسته ایمنی شناسی فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز نیز موجود هستند.

هدف فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز ایجاد وب‌سایت جامع فروش محصولات، خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی همراه با اطلاعات کامل و جزئیات هر محصول به زبان فارسی بوده است تا برای جامعه آزمایشگاهی در فضایی کاربرپسند روند سفارش گذاری و پیگیری محصولات را ساده‌سازی کند و همچنین با  معرفی و عرضه‌ی محصولات تولیدکنندگان و محققان داخلی مسیر تجاری‌سازی و ورود به بازار را تسهیل نماید.
  • مزیتهایی که فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز برای محققین و اساتید دانشگاه ایجاد مینماید:
  1. سفارش محصولات از همه دسته‌ها در یک سبد خرید
    2. جستجو میان برندها و تولیدکنندگان مختلف داخلی و وارداتی
    3. دسترسی به اطلاعات و جزئیات هر محصول
    4. ضمانت اصالت و قیمت کالا
    5. کاهش هزینه‌ی بسته‌بندی و ارسال
    6. طرح‌های حمایت از دانشجویان، محققین و تولیدکنندگان
    7. مشاوره در هنگام خرید و پشتیبانی پس از خرید
    8. ارائه جزئیات بیشتر محصولات ازجمله پروتکل استفاده، مقالات منتشرشده و ...
 
فروشگاه آنلاین مواد و تجهیزات آزمایشگاهی وندیداز با هدیه‌های شگفت‌انگیز از محققین، دانشجویان و کاربران همیشگی خود قدردانی می‌کند. شما هر روز این فرصت را دارید تا با ورود به بخش ورود/ثبت نام پروفایل کاربری خود را در سایت وندیداز فعال کنید و علاوه بر دسترسی به مطالب علمی و آموزشی، اخبار، محصولات و دریافت خبرنامه از دریافت کد تخفیف در اولین خرید و سفارش بهره‌مند شوید.

شرکت وندیداز مجموعه ای جامع برای اساتید و دانشجویان پزشکی و آزمایشگاه ها است که حامی آنها از شروع پروژه ها تا ورود به بازار می باشد. وندیداز این امکان را به فروشندگان می دهد تا محصولات شان را در این پلتفرم برای فروش عرضه کنند و نیز برای خریداران این محصولات جذاب خواهد بود که از بین تامین کنندگان مختلف بهترین محصول را با پایین ترین قیمت و بیشترین کیفیت خریداری کنند. ضمن اینکه وندیداز 

با سرچ کردن عبارت وندیداز می توانید وبسایت فروشگاه آنلاین وندیداز را در گوگل پیدا کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *