سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رسولی؛ مدیرکل هئیت رئیسه مجلس شد

شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 732686
رئیس مجلس در حکمی امیرابراهیم رسولی را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
رسولی؛ مدیرکل هئیت رئیسه مجلس شد
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی امیرابراهیم رسولی را به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل هئیت رئیسه مجلس منصوب کرد.

وی تجربه بیش از دوازده سال فعالیت و تجربه اداری؛ سیاسی و رسانه‌ای در مجلس و دارای دکتری علوم سیاسی (گرایش مسائل ایران) است.

مسئولیت کنونی وی از جمله جایگاه‌های استراتژیک در مجلس است که ارتباط مستقیم با صحن علنی و اعضای هیئت رئیسه دارد.

رسولی حدود ده سال پیش با راه اندازی سایت خبری نماینده (رسانه تخصصی حوزه مجلس) صاحب امتیاز و مدیرمسئول این مجموعه بود و با نمایندگان مرتبط و با حوزه‌های انتخابیه آشنایی پیدا کرد.

وی در مجلس هشتم و نهم باحکم مشاور و رئیس دفتر حدادعادل و درمجلس دهم مسئولیت پارلمانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور(وزارت ارشاد) را عهده دار بوده و نسبت به ساختار اداری مجلس شناخت کافی دارد.

فعالیت حزبی و سیاسی او از سال80 و همکاری با جریان‌های مختلف سیاسی و شخصیت‌های کشوری و لشگری درکارنامه وی مشهود و در انتخابات ریاست جمهوری 96 عضو شورای رسانه حجت الاسلام رئیسی بود .

وی در انتخابات مجلس یازدهم حضورداشت و علیرغم حضور در لیست تهران در لحظات پایانی به نفع وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب انصراف داد.

در سوابق وی فعالیت در مرکز اسناد انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به چشم می‌خورد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *