کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجربه متفاوت تفریح در کنار خلیج فارس

14 تير 1399 ساعت 14:01


می خواهیم تفریح کنیم و از دنیای فشرده و پر سرعت روزمره و فضای کاری خشک و پر فشار مان فاصله بگیرم. اما این که کجا به لذت و تفریح بپردازیم، آن دیگر موضوعی است که باید به آن  خوب فکر کنیم و مکان مناسب و پر از تفریح را برای اوقات فراغت مان انتخاب کنیم. باید جایی را پیدا کنیم که اصلا برای این کار ساخته شده است و تمام امکانات لازم را برای تفریح ما فراهم کرده باشد. جایی خوش آب و هوا که نور خورشیدش جایی که آدم را کلافه کند، آدم را سر وجد بیاورد و هر چه تحرک می کنید، تنها اکسیژن خالص دریافت کنید. برای رسیدن به چنین ایده آلی می بایست با تور کیش همراه شد و از تنوع تفریحاتش لذت برد.
 


غواصی در کیش
مگر می شود به جزیره کیش سفر کرد و از جهان هزار رنگ زیر آب لذت نبرد و شگفتی های آن را ندید. به محض این که بعد از خرید بلیط هواپیما کیش و همچنین رزرو هتل کیش زمانی که به این جزیره رسیدید، نفسی در واحد اقامتی تان تازه کنید و سریع خود را به ساحل خلیج نیلگون فارس برسانید و برای ورود به جهان زیر آب، لباس غواصی را به تن کنید و به همراه مربیان مجرب غواصی کلوپ مارینا به دل آب بزنید و یک ساعتی را زیر آب زندگی کنید. به گفته کارشناسان و محققین، جهان زیر آب حداقل سه برابر جهانی خشکی که ما روی آن زندگی می کنیم تنوع دارد و رنگ و لعابی دارد که هیچ کجای دیگر نمی توان نظیرش را پیدا کرد. دلقک ماهی، صدف ها، ستاره های دریایی رنگارنگ، خزه های زنده، ماهی های آکواریومی آب شور و هزاران موجود زنده دیگر که نام شان در حوصله فهرست ما نمی گنجد منتظر دیدار شما هستند.
 
فلای برد، پرواز روی آب
شاید اولین تصاویری که از این تفریح دیده باشید متعلق به فیلم های نظیر X-men باشد اما تصویری که از پرواز انسان با فشار آب دریا روی خلیج فارس می بینید یک واقعیت محض است. همان طور که می توان از غواصی در آب خلیج فارس لذت ببرید می توانید با استفاده از فلای برد، زمین زیر پای تان را آب خلیج فارس کنید. کمی مهارت می خواهد اما نگران نباشید؛ با کمی تمرین و هیجانی که این ورزش به شما می دهد به راحتی می توانید در مدت زمان کمی به آن مسلط شوید. نگران امنیت تان و فرود آمدن در آب هم نباشید؛ همیشه یک جت اسکی که سوار آن یک غریق نجات حرفه ای است لحظه به لحظه همراه شما است و شما می توانید با خیال راحت به تفریح بپردازید.

سافاری کیش و صحرا نوردی
بارها گفته شده است که کیش مملو از عجایب است. در کنار خلیج نیلگون فارس، تپه های شنی طلایی رنگ هم حضور دارند که برای کسانی که عاشق آف رود سواری و سوار شدن بر ماشین های صحرا نوردی هستند می توانند انرژی شان را کاملا خالی کنند و با ترمز و گاز ماشین زیر پای شان گرد و خاکی به پا کنند. لذت دارد وقتی با اتومبیل مخصوص صحرا نوردی از یک تپه بالا می روید و وقتی به نوک تپه می رسید، می ایستید و بعد از آن، شن ها شما را به پایین تپه سر می دهند و این ترس دوست داشتنی میزان آدرنالین خون را در شما بالا می برد. بلیط هاس ورودی سافاری برای همه مناسب است و می توان گفت که با قیمت هایی که برای انجام این تفریح در کیش گذاشته شده همه می توانند از انجام آن لذت ببرند.
 

سوار بر قایق های تفریحی
چه روز باشد چه شب، فرقی ندارد. مشخص است که وقتی با سرعت بالا و یا حتی آهسته حرکت کردن روی آب خلیج فارس لذت بخش است و قایق های تفریحی کیش می توانند خاطره خوشی را از جزیره و اوقات فراغت تان در آن به جا بگذارد. گشت دریایی در خلیج فارس و تماشای آب یکدست و بدون آلودگی آن یکی از لذت بخش ترین بخش های سفر به کیش است. البته گاهی پیش می آید که دل تان می خواهد جای قایق های پر سرعت با لنج های جزیره همراه شوید و از حرکت سنتی و آرام آن و شنیدن صدای موتور آن که یادآور فیلم های قدیمی جنوبی است لذت ببرید. انواع قایق ها برای تفریح و گشت زنی در آب موجود است. از قایق های چهار نفره گرفته تا قایق هایی که می تواند تعداد بیش تری را سواری دهند.

جایرو کوپتر کیش، تجربه ای فانتزی
این که هلیکوپتری ببینید که با یک بال چرخ و بدن های آزاد و بدن شیشه در هوا معلق است، شما را به این شک می اندازد که به احتمال زیاد فکر می کنید شما در فضایی فانتزی زندگی می کنید اما این یک واقعیت است و شما نمونه زنده آن را در حال تماشا در جزیره کیش هستید. جایرو کوپتر در جزیره زیبای کیش و پرواز با سقف باز آن بر روی جزیره و آب نیلگون خلیج فارسی یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در جزیره کیش به همراه و دوست و خانواده تان داشته باشید. لازم نیست با خود دوربین عکاسی به همراه داشته باشید؛ جایرو کوپتور برای شرکت کنندگان خود امکان عکاسی هم دارد. اگر هم دوست ندارید که زیاد در آسمان باشید، با جایرو کوپتر تنها ده دقیقه در آسمان در حال پرواز هستید. ناگفته نماند که هم بانوان محترم می توانند از این وسیله فانتزی استفاده کنند و هم آقایان.
 
منبع: www.eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7


کد مطلب: 732680

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/732680/تجربه-متفاوت-تفریح-کنار-خلیج-فارس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com