جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۸

خبری مهم برای دارندگان سهام‌ عدالت

شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 732678
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: سهامداران عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، از امروز می‌توانند سهام خود را معامله کنند.
خبری مهم برای دارندگان سهام‌ عدالت
به گزارش جهان نيوز، حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به این پرسش کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، از چه زمانی این سهام عدالت در پرتفوی آن‌ها قرار می‌گیرد و سهام آن‌ها قابل خرید و فروش خواهد شد، گفت: برای آن‌هایی که سهام عدالت به آن‌ها تخصیص داده نشده بود، از روز شنبه ۱۴ تیر ماه این سهام به آن‌ها تخصیص داده خواهد شد و کسانی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند اولاً دارایی خود را در پرتفوی سهام ببینند، ثانیاً می‌توانند سهام خود را اضافه کنند، بفروشند، تبدیل کنند و یا نگه دارند و این اختیار با آن‌ها خواهد بود.

فهیمی همچنین در مورد آخرین آمار سهامداران عدالت در روش مستقیم، گفت: طبق آخرین آمار کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، بر اساس اطلاعات سازمان خصوصی‌سازی، بعد از پایان ۲۹ خرداد ۹۹ تعداد ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر بوده‌اند که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده‌اند.
 
سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت همچنین در مورد کسانی که روش مدیریت غیرمستقیم سهامداری عدالت را برگزیدند، گفت: شورای عالی بورس و کمیته تخصصی این شورا مشغول تدوین چارچوب‌ها و قواعد و مقرراتی است که بر اساس آن اجرای موفق، مؤثر، حرفه‌ای و کارآمد روش سهامداری غیرمستقیم را تسهیل کند.

وی گفت: بعد از این که مقررات، چارچوب‌ها و قواعد سهامداری عدالت در روش غیرمستقیم به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ابلاغ شود و پس از اینکه دارایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری به آن‌ها اختصاص پیدا کند، یعنی سبد سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به آن‌ها در دارایی‌شان مستقر شود، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به تدریج در بورس اوراق بهادار پذیرفته می‌شوند و امکان معامله سهام این شرکت‌ها در بورس فراهم می‌شود.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت این را هم گفت:‌البته برآورد ما این است که کسانی که در روش غیرمستقیم سهام عدالت باقی مانده‌اند، نوعاً کسانی هستند که تمایلی به فروش سهام خود ندارند و قصد ادامه سهامداری را دارند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه تأکید کرد: تمام ارکان بازار سرمایه و عالی‌ترین رکن بازار که شورای عالی بورس است دنبال تدوین راهکار‌ها و چارچوب‌هایی برای اجرای منویات و ابلاغیه مقام معظم رهبری هستند تا شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به نحو مؤثر و مطلوب بتوانند دارایی افراد و سهامداران خود را که به صورت مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند مدیریت کنند و عایدی خوبی هم نصیب مشمولان بنمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعلا که در پرتفوی نیامده
تو این مملکت یک بار حرف راست بزنید
Iran, Islamic Republic of
تکذیب شد اصلا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مثلا الان در کجا درچه سایتی؟
Iran, Islamic Republic of
در سایت بورس
مگه بورس باز نیستی
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
پس کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
nemati zade
Iran, Islamic Republic of
کدوم سایت کجا معامله کنیم
Iran, Islamic Republic of
توی چه سایتی قرار گرغته؟
من الان پرتفو رو نگا کردم هیچی نیومده
مدیریت محترم و خبرنگاران محترم جهان نیوز لطفا پیگیری بفرمایید پس چرا نیومده توی پرتفومون، ممنون.
Iran, Islamic Republic of
بشین تا بیاد
میاد...
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت بخیر، افرادی که از ازاد سازی جا مانده اند چکار باید کنند؟ ایا مهلت مجدد داده خواهد شد؟
Iran, Islamic Republic of
میشه جناب مهندس فهیمی لطف کنید بفرمایید .در کدام کار گذاری باید پی سهام عدالتمون بگردیم ببینیم چقدر پول داریم که بخواهیم بفروشیم ما که تمام هزینه نام نویسی کد بورسی وووو...انجام دادیم کدام کارگذاری مفید یا دیگر کارگذاریها کدامش .فقط برای رضای خدا یی حرف راست بزنید .اینم یی چند روزی لابلای این سایت اون سایت گم میشه مردم هم نمیتونند اون سهام ودارای وپرتفوی را ببینند وبفروشند وسلام
Iran, Islamic Republic of
نگرد نیست. 32 هزارتومن بابت احراز حویت. و ثبت سجام. خودت حساب کن چه مبلغی میشه. این شد کسب درآمد دولت
محمود
Russian Federation
چرا شماره همرا را تعیین دادیم هنوز کد اعتبار سنجی که وارد سهام عدالت برای ارزش اعتبار سهام کد به تلفن قبلی میرود لازم است سایت به روز رسانی وهمچنین ویراش اطلاعات. را لحاظ کنند
افشین
Iran, Islamic Republic of
رک و روراست بگم. خیالتون راحت بشه. دولت برای سهام عدالت برنامه ای نداره. فقط میخاد بورس رو سر زبون بندازه، تا کسب درآمد کنه و کسریه بودجه رو تامین کنه. تمام
.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سلام.من بانک کشاورزی روز 6خرداد فروختم هنوز پوله منو ندادن تحت بهزیستی هستم سهام من یک میلیونیه نیازمند بودم که فروختم .تکلیف چیه .لطفا پیگیری کنین ضمنا حساب من هم کار میکنه شماره شبا وتلفن هم درسته.
محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا اینقدر شعار تبلیغاتی ندهیدو مردم را هم سرکار نگذاریذ؟
برخلاف ادعای جناب آقای فهیمی، ماکه روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده ایم هیچ اختیار و مالکیتی روی این سهام نداریم! چون شرکت های دارنده سهام عدالت اصلا مارا بعنوان سهامدار قبول ندارند و از دادن سودسهام، اوراق حق تقدم افزایش سهام و اجازه ورود به مجامع سالیانه خوداری می نمایند....