پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فیفا سرمربی تیم ملی ایران را محکوم کرد

شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 732655
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)، سرمربی تیم ملی ایران را به پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان محکوم کرد.
فیفا سرمربی تیم ملی ایران را محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز، حسن نصراصفهانی رئیس هیئت مدیره صنعت نفت آبادان با اعلام خبر محکومیت سرمربی پیشین صنعت نفت گفت: اسکوچیچ همه موارد را ابتدا برای وکیلش عکس می‌گرفت و سپس انجام می‌داد. در مورد توافقنامه جدایی هم همینطور بود که در نهایت منجر به توافقنامه‌ای شد که به موجب آن اسکوچیچ پس از جدایی از نفت اگر با هر طرف سومی قرارداد امضا می‌کرد، می‌بایست غرامتی را به باشگاه صنعت نفت پرداخت می‌کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اسکوچیچ از ما جدا شد چند روز بعد متوجه عقد قرارداد او با تیم ملی فوتبال شدیم. بلافاصله مکاتبات ما با او برای عمل به توافقنامه و پرداخت غرامت انجام شد که پاسخی در این رابطه به ما نداد و ناگزیر شدیم موضوع را از طریق فیفا پیگیری کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان که با برنامه شب‌های فوتبالی گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: در نهایت فیفا در تاریخ 30 خرداد رای را به سود ما صادر کرد و اسکوچیچ باید مبلغی را به عنوان غرامت به باشگاه صنعت نفت پرداخت کند. شماره حساب باشگاه را به فیفا اعلام کرده‌ایم و دراگان اسکوچیچ باید غرامت خود را به این حساب واریز کند.

براساس توافقنامه‌ای که اسکوچیچ  با تیم صنعت نفت داشت در صورت جدایی باید مبلغ 140 هزار دلار را به این تیم پرداخت می‌کرد اما این اتفاق پس از حضورش در تیم ملی رخ نداد و مسئولان تیم آبادانی ناچار به شکایت به فیفا شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *