جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ریزش معدن در گیلان غرب کرمانشاه +جزئیات

جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 732604
فرماندار گیلانغرب از جانباختن یک نفر در اثر ریزش معدن در این شهرستان خبر داد.
ریزش معدن در گیلان غرب کرمانشاه +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، کوروش محمودیان از ریزش یک معدن در شهرستان گیلانغرب خبر داد و اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه بر اثر گازگرفتگی، معدن گیلانغرب ریزش کرد.

وی افزود: تمام هفت نفری که در داخل معدن مشغول کار بودند، به بیرون منتقل شدند.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: متأسفانه یک نفر از این افراد فوت شد و حال یک نفر دیگر نیز نامساعد است.

محمودیان گفت: با کمک نیروهای امداد هوایی در حال انتقال مصدومین به بیمارستان هستیم.

آغاز عملیات آواربرداری در معدن ریزش‌کرده گیلانغرب
پس از ریزش یک معدن در روستای سرتیتان از توابع شهرستان گیلانغرب، سه تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب و اسلام‌آباد غرب و یک تیم واکنش سریع از هلال احمر استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

براساس اعلام هلال احمر کرمانشاه تا به این لحظه عملیات آواربرداری توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومان حادثه به‌علت شدت جراحات فوت کرده است.

براساس گزارش افراد محلی در پی ریزش معدن سنگ در شهرستان گیلانغرب سه نفر از کارگران این معدن دچار کمبود اکسیژن شدند که با کمک افراد بومی منطقه، از معدن خارج شده‌اند.

احتمال محبوس شدن ۸ نفر در معدن شهرستان گیلان غرب
محمد نصیری اظهار کرد: ساعت 13:35 امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب «اسلام آباد غرب» و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون‌ تیم‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند و بر اساس اظهارات مطرح شده از سوی افراد محلی در این منطقه، 6 تا 8 نفر در این معدن محبوس شده‌اند و  عملیات آواربرداری توسط تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در گزارشات بعدی اقدامات جمعیت هلال احمر درباره حادثه دیدگان اعلام خواهد شد.

جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در این رابطه گفت: ساعت 13:30 دقیقه ظهر امروز بر اثر ریزش بخشی از معدن ذغال سنگ یکی از روستاها به نام سرتیتان در شهرستان گیلان‌غرب تعدادی از کارگران این معدن آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است افزود: یک مقدار محدودی از این معدن ریزش کرده که سبب قطعی سیستم تهویه شده است و این حادثه سبب مصدومیت تعدادی از کارگران شد که به بیمارستان گیلان‌غرب منتقل شدند.

بالایی با اشاره به حضور بالگرد هلال احمر در منطقه و استقرار تیم‌های امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی در معدن گفت: در این حادثه یکی از کارگران فوت و 6 کارگر دیگر نیز مصدوم شده‌اند که حال عمومی یک نفر از کارگران مساعد نیست که باید منتظر اخبار از مراکز درمانی باشیم.

انتقال مصدوم حادثه توسط امداد هوایی
کوروش محمودیان فرماندار گیلان‌غرب نیز بیان کرد: به‌دنبال گازگرفتگی در یکی از معادن روستای سرتیتان در شهرستان گیلان‌غرب یک نفر جان خود را از دست داد و 6 نفر مصدوم شدند.

وی در تشریح علت حادثه گفت: در ابتدا دو نفر از کارگران معدن دچار گازگرفتگی شدند و بقیه برای امدادرسانی به آنها رفتند که دچار مصدومیت و گازگرفتگی شدند که اکنون همه کارگران حادثه‌دیده از معدن خارج شده‌اند.

فرماندار گیلان‌غرب در مورد وضعیت کارگران حادثه‌دیده بیان کرد: متأسفانه یک نفر فوت کرد است و وضعیت یک کارگر نیز وخیم است و پنج نفر دیگر وضعیت بهتری دارند که مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

این مقام مسئول از حضور بالگرد هلال احمر در منطقه گیلان‌غرب خبر داد و افزود: پس از درخواست کمک از امداد هوایی تا دقایقی دیگر بالگرد آنها به منطقه می‌رسد تا مصدوم با وضعیت وخیم به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شوند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدر اتفاق تلخ؟ چه خبره؟ ظاهرا جریان نفاق و خیانت احساس بن بست میکنند با این حاشیه ها میخواهند نفس تازه کنند