جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ارزش سهام عدالت سهامداران ۵۳۲ هزارتومانی چقدر شد؟

چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 732409
سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزارتومانی به حدود ۱۴ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسیده است.
ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟
به گزارش جهان نيوز، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آن‌ها کرد.

این سامانه بار دیگر امروز بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالتشان به ۱۴ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسیده است. این رقم طی یک ماه گذشته بیش از ۶ میلیون تومان رشد داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض بازنشستگان مخابرات
Iran, Islamic Republic of
اعتراض بازنشستگان مخابرات
روحانی: وظیفه دولت و مجلس حل مشکلات است، و این درحالی است که متاسفانه ازسال 1388 تاکنون سهام عدالت به ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران را نمی دهند چرا؟!