پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

انتشار کتاب افشاگرانه علیه «خانواده ترامپ» متوقف شد

چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 732385
یک قاضی ایالتی در نیوجرسی به طور موقت دستور عدم انتشار کتاب افشاگرانه درباره خانواده «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا را صادر کرد.
کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ متوقف شد
به گزارش جهان نيوز، در حالی که قرار بود کتاب افشاگرانه‌ایی درباره خانواده «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا  به قلم «مری ترامپ» برادرزاده رئیس جمهوری منتشر شود، اما یک قاضی  در ایالت  «نیوجرسی»  روز سه شنبه با انتشار آن مخالفت کرد.

به نوشته وبگاه «دیلی بیست» یک قاضی ایالت نیوجرسی حکم توقف موقت  انتشار این کتاب افشاگرانه را برای «رابرت ترامپ» برادر کوچک رئیس‌جمهور آمریکا صادر کرد.

پس از این اتفاق، وکیل مری ترامپ به نشریه دیلی بیست گفت که حکم دادگاه موقت است، اما کماکان محدودیت‌ها برگفتمان سیاسی پابرجاست و این به صراحت نقض متمم اول قانون اساسی ایالات متحده است. ما بلافاصله تقاضای تجدید نظر خواهیم کرد.

کتاب مری ترامپ قرار بود  ۲۸ جولای (یکشنبه هشتم تیر) منتشر شود. ناشر کتاب گفته مری در این کتاب تصویری افشاگرانه از فضای مسموم خانواده دونالد ترامپ ارائه خواهد کرد.

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با وبگاه «آکسیوس» گفت که برادرزاده‌اش مجاز به نوشتن این کتاب نبوده است. وی گفت: «مری ترامپ اجازه نوشتن کتاب ندارد. با مری و برادرش که رابطه خوبی با او دارم، سازش کردیم [نباید کتاب بنویسد] و او قرارداد عدم افشای اطلاعات امضا کرده است.»
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بهتر است با تمام افراد ذی اطلاع قرارداد عدم افشای اطلاعات ببندند.