کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهدیدکننده دختران به انتشار تصاویر خصوصی دستگیر شد

11 تير 1399 ساعت 3:17

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان، از دستگیری فردی به اتهام تهدید دختران به انتشار تصاویر خصوصی آنان خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسفندیار نظری از دستگیری فردی به اتهام تهدید دختران به انتشار تصاویر خصوصی آنان خبر داد و اظهار داشت: این مرد جوان با وعده ازدواج و دریافت تصاویر خصوصی، چند نفر را تهدید کرده و مبالغی نیز دریافت کرده بود.

وی افزود: با شکایت خانمی جوان مبنی بر اخاذی از او در فضای مجازی توسط فردی ناشناس و تهدید به انتشار تصاویر و هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان اظهار داشت: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکی پرونده آشنا شده و این فرد شیاد با چرب زبانی و وعده‌های دروغی چون ازدواج، استخدام و اخذ مدارک هویتی، وی را فریب داده و به تعدادی از تصاویر خصوصی‌اش نیز دست یافته است.

وی گفت: پس از مدتی این مرد جوان، مزاحمت‌هایش را برای شاکی پرونده آغاز می‌کند و با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شروع به اخاذی کرده و از او می‌خواهد برای منتشر نشدن تصاویر، مبالغی به حسابش واریز کند.

نظری افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس آگاهی پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، این فرد را در استان همدان دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم سابقه دار که مبلغ ۸۷۰ میلیون ریال و مقادیری طلاجات از هشت زن در استان‌های دیگر اخاذی کرده بود، پس از مواجهه با ادله، لب به اعتراف گشود و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


کد مطلب: 732344

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/732344/تهدیدکننده-دختران-انتشار-تصاویر-خصوصی-دستگیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com