شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شهید لاله‌کار: دشمن بداند ما شکست‌ناپذیریم

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 732272
شهید سعید لاله‌کار در وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت قهرمان ایران به دشمن ثابت کنید که ما همه چیز خود را می‌دهیم اما قرآن و اسلام را نمی‌دهیم و دشمن بداند که چنان امتی شکست‌ناپذیر است.
شهید لاله‌کار: دشمن بداند ما شکست‌ناپذیریم
به گزارش جهان نيوز، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید سعید لاله‌کار:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام به رهبر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در ایران وان‌شا الله در جهان، سلام بر شهیدان راه خدا، سلام بر پدران و مادران قهرمان و شهیدپرور.

من از روی آگاهی راه خود را انتخاب کرده‌ام، راهی که راه حسین آن امام و سرور آزادگان است و اگر دشمن مزدور بعثی بدن مرا قطعه قطعه کند لحظه‌ای دست از آرزویم که پیاده شدن حکومت الله است برنمی‌دارد و تا خون در رگ‌هایم است برای رضای خدا در راه پیروزی اسلام و مسلمین می‌جنگم.

مادر عزیزم اگر شهادت که بزرگ‌ترین آرزوی من است نصیبم شد ان‌شاءالله از خدا بخواهید که این قربانی ناچیز را از شما قبول کند.

مردم شهیدپرور ما باید کارهایمان فقط و فقط برای رضای خداوند بزرگ باشد و بس نه برای مصلحت خود و یا گروه خود و یا بدست آوردن سمت و ریاست.

ای ملت قهرمان ایران به دشمن ثابت کنید که ما همه چیز خود را می‌دهیم اما قرآن و اسلام را نمی‌دهیم و دشمن بداند که چنان امتی شکست‌ناپذیر است.

پیام من برای مردم ایران این است که متحد شوید و به شایعه‌های دشمنان و منافقان گوش ندهید.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *