جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خیانت‌های ۲۰ ساله باند خوئینی‌ها

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 732231
«آقای موسوی خوئینی‌ها در حالی از شیوه حکمرانی انتقاد می‌کند که هنوز برای کوتاهی‌های مدیریت مورد حمایتش کمترین عذرخواهی از مردم انجام نداده است.»
خیانت‌های ۲۰ ساله باند خوئینی‌ها
به گزارش جهان نيوز، در هر دو فتنه سال 78 و 88، مجمع روحانیون به‌ویژه حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها نقش‌آفرین بودند. این دو فتنه محصول توطئه‌ سرویس‌های امنیتی آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی و به کارگردانی بنیاد سوروس و کمک‌های مستقیم مالی وی صورت گرفت.

متأسفانه مجمع و آقای خوئینی‌ها در مسیر وحدت و همگرایی جماعتی قرار گرفتند که یک سرش سرویس‌های امنیتی، سر دیگرش منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و ضدانقلاب و سر سوم آن احزاب به اصطلاح اصلاح‌طلب بودند.

نویسنده می‌افزاید: در وسط معرکه نبرد نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و اروپا یک دفعه نامه سرگشاده آقای خوئینی‌ها سر باز می‌کند و برخی ناگواری‌ها در مدیریت دولت و غفلت مسئولین و عدم عمل به وعده‌ها را به حساب رهبری و شیوه و روش مدیریت کلان کشور فاکتور می‌کند،‌ آن‌هم از سوی کسی که خود و جریان او در به وجود آمدن وضعیت کنونی و کارکرد دولت فعلی مسئولیت مستقیم دارند.

آقای خوئینی‌ها کافی است یک بار دیگر شعارها و وعده‌های آقای روحانی را در میتینگ‌های انتخاباتی که این روزها در فضای مجازی مورد بازخوانی قرار گرفته، مطالعه کنند، ببینند از چه کسی حمایت کرده‌اند و او چه کارنامه‌ای از خود باقی گذاشته است و نقش او و دوستانش در این دولت و نابسامانی‌های به‌وجود آمده چیست؟ انصاف این بود حداقل نقش خود و دوستان خود را در نابسامانی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌پذیرفت و می‌گفت دولت فعلی که مورد حمایت اوست، قیمت دلار را از دولت قبل چند تحویل گرفت و الان چند است؟

آقای خوئینی‌ها در این هفت سال کجا بودند که یک دفعه به فکر نقد روش و شیوه مدیریت کشور افتاده‌اند؟ این نامه قاعدتا باید خطاب به رئیس‌جمهور باشد و عذرخواهی از ملت که همه آرزوها و راه‌حل‌های مدیریت کشور را در سبد برجام گذاشتند و آمریکا با لگد خود به این سبد، هرچه در آن بود به زمین ریخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *