جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترامپ: هر کسی به من رأی ندهد احمق است!

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 732222
رئیس جمهور آمریکا که با ناکامی در جلب نظر رأی دهندگان کشورش در انتخابات ۲۰۲۰ مواجه است گفت کسانیکه به وی رأی ندهند، احمق هستند!
ترامپ: هر کسی به من رأی ندهد احمق است!
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری نتوانست ناکامی آتی خود را در جلب رضایت و نظر رأی دهندگان آمریکائی مخفی کند و بر این اساس به حتاکی به مخالفانش روی آورد.

رئیس جمهور آمریکا در این خصوص ادعا کرد: میزان رضایت از رئیس‌جمهور ترامپ در حزب جمهوری‌خواه ۹۵ درصد است. تصور می‌کنم ۵ درصد باقی، یا آنهایی هستند که اسمشان را جمهوری‌خواه گذاشته‌اند یا احمق‌هایی هستند که داشتن قضات و دیوان عالی فوق‌العاده، ارتش جدید و قدرتمند، امنیت دوبرابری، کاهش عظیم مقررات اداری و خیلی چیزهای دیگر برایشان مهم نیست!

این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا با مشکلات متعددی در داخل و خارج از کشورش مواجه است؛ بر این اساس عدم کسب آراء لازم برای تسخیر کاخ سفید و نتایج نظرسنجی های جاری وی را به شدت برآشفته کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *