پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

سردار اشتری و قالیباف دیدار کردند +عکس

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 732190
رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناجا بر ضرورت مبارزه جدی با قاچاق کالا در راستای تحقق شعار جهش تولید تأکید کردند.
سردار اشتری و قالیباف دیدار کردند +عکس
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی ظهر روز گذشته با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت انتظامی ـ امنیتی کشور، اظهار کرد: با هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و همکاری بسیار خوب مردم، وضعیت امنیتی کشور مطلوب است.

وی به ضرورت توجه مجلس یازدهم به معیشت مردم و نیز مقابله جدی با قاچاق کالا در راستای اجرایی شدن جهش تولید در کشور اشاره کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد نیروی انتظامی به ضرورت توجه بیشتر به ارتقاء و تقویت این نیرو اشاره و تاکید کرد: مجلس آمادگی لازم برای به‌روزرسانی قوانین مرتبط با مأموریتهای نیروی انتظامی را دارد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نظامی ها حرف یکدیگر را بسیار خوب میفهمند.
ای کاش این دید وبازدید های آقای قالی باف هم تمام می گردید وایشان برای وضعیت نابسامان مسکن/گرانی/ کرونا وهزارانمشکل دیگر مصوبه یا طرحی را صادر می کردن
آقای قالی باف
پروتکل های بهداشتی را لطفا رعایت فرمایید
نه فاصله قانونی ونه ماسک
به به