جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فروش مرغ بالاتر از ۱۵ هزار تومان، ممنوع!

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 732155
اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با صدور اطلاعیه‌ای برای اعضای خود اعلام کرد: بر اساس تصویب کارگروه تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ ۱۵ هزار تومان است و واحد های متخلف با برخورد قاطع بازرسان مواجه خواهند شد.
فروش مرغ بالاتر از ۱۵ هزار تومان، ممنوع!
به گزارش جهان نيوز، اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فروش مرغ بیشتر از 15 هزار تومان تخلف است و واحد های متخلف با برخورد قاطع توسط بازرسان اصناف، صنعت، معدن و  تجارت و تعزیرات حکومتی  مواجه می شوند.

متن اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران خطاب به اعضای خود به شرح زیر است:

بر اساس  تصویب ستاد تنظیم بازار و دستور سازمان صمت (صنعت،معدن و تجارت استان تهران) و تعزیرات حکومتی استان، نرخ خرده فروشی مرغ گرم در واحدهای فروشگاهی از تاریخ 1399/04/05 ، هر کیلو 15000 تومان می باشد.

رعایت نرخ فوق توسط تمامی همکاران محترم و فروشگاه های سطح شهر الزامی بوده و در صورت فروش مرغ با قیمت بیشتر از نرخ مصوب اعلام شده با واحد های صنفی متخلف توسط بازرسی اصناف، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی برخورد قاطع و جریمه های سنگین اعمال خواهد شد.

با آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی عزیزان صنف پرنده و ماهی تهران

ریاست اتحادیه مهدی یوسف خانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *