کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تبدیل ۱۰ هزار شهروند انگلیسی به «سگ» +عکس

تسنیم , 9 تير 1399 ساعت 10:46

در سال‌های اخیر آسیبی اجتماعی به‌نام «انسان سگ‌نما» در انگلیس در حال افزایش است؛ توله‌سگ‌های انسانی، لباس‌های چرم گران‌قیمت که مانند هیبت سگ است به تن می‌کنند و چهاردست‌وپا کنار شریک همجنسگرای خود حرکت می‌کنند!


به گزارش جهان نیوز، مدتی است که در جوامع غربی به‌خصوص کشور انگلیس، پدیده‌ای به‌نام "Human Pups" (انسان سگ‌نما) در حال گسترش است و جمعیت قابل‌توجهی نیز جذب آن شده‌اند!

الگوی رفتاری این گروه به‌گونه‌ای است که لباس‌هایی مانند سگ می‌پوشند و مثل این حیوان رفتار می‌کنند؛ این توله‌سگ‌های انسانی، مردانی همجنسگرا هستند که تمایلات جنسی خود را مانند یک حیوان در جامعه انگلیس به معرض نمایش می‌گذارند.

در سال ۲۰۱۶ مستندی به‌نام "Secret Life Of The Human Pups" در شبکه ۴ کشور انگلیس پخش شد؛ در این مستند، تصویر مرد‌های همجنسگرایی که لباسی مانند سگ به تن داشتند، به نمایش گذاشته شد و سعی شده بود تا با واکاوی رفتار آنان، علت شیوع این پدیده در جامعه انگلیس مشخص شود.

پایگاه خبری گاردین در گزارشی در سال ۲۰۱۶ می‌نویسد، این پدیده "انسان سگ‌نما" از دل گروه‌های همجنسگرایی در ۱۵ سال اخیر در کشور انگلیس متولد و سطح دسترسی به اینترنت باعث گسترش آن در جامعه انگلیسی شده است.

توله‌سگ‌های انسانی، لباس‌های چرم گران‌قیمت که مانند هیبت سگ است به تن می‌کنند و چهاردست‌وپا کنار شریک همجنسگرای خود حرکت می‌کنند! همچنین از غذا خوردن در ظرف‌های مخصوص حیوانات لذت می‌برند و تمایلات جنسی حیوانات را تقلید می‌کنند.

شریک این "انسان‌های سگ‌نما" مردی همجنسگرا است که با بستن قلاده بر گردن آن، او را در خیابان‌ها همراه خود حرکت می‌دهد.

یکی از این افراد سگ‌نما در مصاحبه با گاردین درباره رفتار خود می‌گوید: «شما در خلال این پدیده دیگر به پول، غذا و شغل فکر نمی‌کنید و رفتار‌های ابتدایی از خود نشان می‌دهید!»

طبق گزارش پایگاه خبری "christiantoday" بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان انگلیس به "انسان سگ‌نما" تبدیل شده‌اند و رفتار‌های خود را حتی لباس پوشیدن، طبق رفتار یک سگ دنبال می‌کنند!

سالهاست که آزادی‌های بی‌حدوحصر و خواسته‌های دور از شأن انسانی باعث بروز این‌گونه ناهنجاری‌های فرهنگی ــ اجتماعی همچون بردگی در جوامع غربی شده است؛ بسیاری از کارشناسان تاکید دارند که این‌گونه ناهنجاری‌ها برگرفته از توسعه‌یافتگی بدون توجه به کرامت انسان است.







کد مطلب: 732132

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/732132/تبدیل-۱۰-هزار-شهروند-انگلیسی-سگ-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com