پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲

دستگیری استاد دانشگاه قلابی مقیم آمریکا در اراک

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 732092
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری جوانی که دختران جوان را با عنوان دروغین دکتری مقیم آمریکا فریب می داد، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.
دستگیری استاد دانشگاه قلابی مقیم آمریکا در اراک
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ محمود خلجی در این باره اظهار کرد: در تحقیقاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان گزارش‌هایی از فریب و اغفال دختران جوان از خانواده افراد مرفه را در فضای مجازی را دریافت کردند و مشخص شد این افراد توسط شخصی که خود را دکتری مقیم یکی از ایالت‌های آمریکا معرفی کرده، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی خود را دارای استاد دانشگاه و مقیم یکی از ایالت‌های آمریکا معرفی می‌کند و با وعده ازدواج به دختران جوان خانواده‌های ثروتمند نزدیک می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، سه نفر از دختران جوانی که به این روش مورد آزار قرار گرفته بودند، شناسایی شدند و مشخص شد که این فرد، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از آنان اخاذی کرده است.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با شناسایی این فرد، متهم در عملیاتی غافلگیرانه در حین تردد در شهر اراک دستگیر و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
فقط ۵۰۰ ملیون ریال ناقابل!!!! دستگیر هم شد!!!!! طفلی!!! دلم خیلی براش سوخت!!!!
Iran, Islamic Republic of
...