کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقاتهرانی: برای برخی نمایندگان متاسفم

خبرگزاری دانشجو , 8 تير 1399 ساعت 12:33

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه این کمیسیون در مجالس گذشته شان خود را پیدا نکرده که اکنون شاهد آن هستیم که مورد بی مهری و کم لطفی نمایندگان واقف شده است.


به گزارش جهان نیوز، مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره علت تاخیر تشکیل کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار داشت: متاسف هستم برای نمایندگان مجلس که نسبت به کمیسیون فرهنگی کم لطفی‌هایی داشتند.


وی ادامه داد: یکی از علت‌ها این است که کمیسیون فرهنگی مجلس نتوانسته خودش را آنگونه که باید نشان دهد و جایگاه خود را در بین کمیسیون‌ها بالا ببرد که نمایندگان برای عضویت در این کمیسیون ترغیب شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: شاید این کمیسیون سفر‌های خارجی، بودجه و... نداشته باشد، اما این را باید در نظر داشت که هر نماینده‌ای بخواهد عضو هر کمیسیون شود باز یک گوشه از آن کمیسیون به فرهنگ مرتبط است.

آقاتهرانی افزود: اکنون که این کمیسیون مورد بی توجهی نمایندگان واقف شده است، اما در آینده به این کمیسیون نیاز پیدا می‌کنند یعنی پیوستی یا اسنادی از این کمیسیون می‌خواهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این کمیسیون در مجالس گذشته شان خود را پیدا نکرده که اکنون شاهد آن هستیم که مورد بی مهری و کم لطفی نمایندگان واقف شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان بیان داشت: بحمدالله توانستیم با تلاش، اعضای این کمیسیون را از افراد کارا و جوان تشکیل دهیم و اولین اقدام، ارتقا جایگاه کمیسیون فرهنگی و بعد سر و سامان دادن به آشفتگی‌های فرهنگی جامعه است.


کد مطلب: 732037

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/732037/آقاتهرانی-برخی-نمایندگان-متاسفم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com