پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اتهام عباس ایروانی تغییر کرد

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 732029
هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گروه عظام در شعبه چهارم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی آغاز شد.
اتهام عباس ایروانی تغییر کرد
به گزارش جهان نيوز، هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گروه عظام در شعبه چهارم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

عباس ایروانی، امیر رضا رفیعی، مرتضی روغنی‌ها، حامد خاتمی پور، علی کرم نیا، حسن صفریان و مهدی شهابی ۷ متهم اصلی این پرونده هستند.

متهمان این پرونده به اتهام قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو، پرداخت رشوه، جعل اسناد و استفاده از اسناد معجول تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

از دیگر اقدامات این گروه گاز سوز نشان دادن قطعات خودرو بنزین سوز برای پرداخت کمتر تعرفه‌های گمرکی است.

در ابتدای جلسه قاضی صلواتی از متهم ردیف اول عباس ایروانی خواست تا در جایگاه مخصوص قرار گیرد.

قاضی صلواتی سپس با اشاره به عنوان اتهامی ایروانی گفت: آقای ایروانی اتهامات شما در ۵ بند در جلسات قبل قرائت شد و به استناد ماده ۲۸۰ قانون آیین دادرسی کیفری بند الف اتهامات شما از افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان ۶۶۴ میلیون و ۳۷ هزار و ۴۲۵ دلار اصلاح و تغییر پیدا می‌کند. آیا از تفهیم اتهام مطلع شدید؟

متهم پاسخ داد: بله.

قاضی صلواتی سپس از وکیل متهم عباس ایروانی خواست با توجه به تغییر عنوان بند الف اتهامی در جایگاه حضور پیدا کند و دفاعیات خود را بیان کند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *