جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترامپ، بایدن را «فاسد» خطاب کرد

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 732009
رئیس‌جمهور آمریکا با فاسد خواندن رقیب انتخاباتی خود، آمار ارائه شده توسط وی درباره تلفات ویروس کرونا در این کشور را به سخره گرفت.
ترامپ، بایدن را «فاسد» خطاب کرد
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه حملات لفظی خود به «جو بایدن» رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر امسال، او را فاسد خطاب کرد.

ترامپ در صفحه توئیتر خود با لحنی کنایه‌آمیز درباره آمار و ارقام اعلامی بایدن درباره شیوع ویروس کرونا در آمریکا نوشت: «جو بایدن فاسد دیروز گفت که ما بیش از ۱۲۰ میلیون نفر جان‌باخته بر اثر ویروس کرونا داریم!»

ترامپ پیشتر گفته بود اگر بایدن در انتخابات نوامبر پیروز شود «رشد [اقتصادی] منفی عظیمی رخ خواهد داد، همه‌جا هرج‌ومرج بزرگی رخ خواهد داد و نظم و قانون از بین خواهد رفت. سیاتل و مینیاپولیسی خواهید داشت که قبلاً هرگز ندیده‌اید. کل کشور مینیاپولیس خواهد شد».

وی همچنین با «ضعیف و فرتوت» توصیف کردن بایدن، مدعی شده بود:‌ ««کاری که من در کمتر از ۴ سال از جمله برای سیاه‌پوستان آمریکا انجام داده‌ام از اقداماتی که بایدن در بیش از ۴۰ سال انجام داده، بیشتر است».

بایدن نیز روز جمعه گفته بود ترامپ در مقابله با ویروس کرونا، مانند یک «بچه» عمل کرده است.

جدال لفظی سیاستمداران آمریکایی در حالی است که برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تا کنون در آمریکا نزدیک به دو میلیون و ششصد هزار نفر به ویروس «کووید۱۹» مبتلا شده و بیش از ۱۲۸ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *