جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵

وعده صادق حاج قاسم به خانواده شهید مدافع حرم/ «سعید» آمد

شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب: 731971
همسر شهید کمالی در گفت و گو با فارس، گفت: پیکر همسرم پس از تفحص به کشور بازگشته و اکنون در معراج شهدای تهران است اما ما هنوز سعید را ندیدیم.
وعده صادق حاج قاسم به خانواده شهید مدافع حرم/ «سعید» آمد
به گزارش جهان نيوز،  بعد از شناسایی و تفحص پیکر شهید مدافع حرم علی جمشیدی بعد از چهار سال، همسر شهید سعید کمالی نیز به کشور بازگشت.

همسر شهید کمالی در گفت و گو با فارس، اعلام کرد: پیکر همسرم پس از تفحص به کشور بازگشته و اکنون در معراج شهدای تهران است اما ما هنوز سعید را ندیدیم.

همسر این شهید گفت: در دیداری که با حاج قاسم داشتیم به او گفتم: «ببخشید سردار می تونم یک سئوال بپرسم؟ گفت: بله.پرسیدم: از شهدای خانطومان خبری نیست، پیکر همسرم و چند شهید دیگر هنوز برنگشته، و با حالت مستأصل گفتم: بالاخره برمی گردن ؟! حاجی دوباره چند لحظه سکوت کرد و بعد سه مرتبه گفت: میان، میان، میان.

مادر همسرم مجدد گفت: پسرم دوست داشت گمنام باشد، شاید خودش اینجور می خواهد و برای همین برنمی گردد. سردار گفت: آقا سعید به خاطر دل همسرش هم شده برمی گرده»


گفتنی است سعید کمالی کفراتی 19 شهریور سال 1369 ، در روستای کفرات از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا متولد شد. سعید برای اولین بار در تاریخ  95/1/14  برای دفاع از حرم  حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در جمع رزمندگان لشکر25کربلا با تکفیری ها مبارزه کرد. او سرانجام در 17 اردیبهشت 95 همان سال در منطقه خان طومان به همراه 12 تن از همرزمانش به شهادت رسید.هنوز پیکر برخی دیگر از شهدای خان طومان مانند شهید محمد بلباسی جاویدالاثر است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الهی جدایم مکن از لشگر خوبان
Iran, Islamic Republic of
فدای همه شهدای خان طومان و شهدای مدافع حرم علی الخصوص شهید سردار دلاور قاسم سلیمانی عزیز
Iran, Islamic Republic of
بعد از چهار سال، همسر شهید سعید کمالی نیز به کشور بازگشت.


.
حامد
Iran, Islamic Republic of
جانم به فدای همه مدافعان حرم
Iran, Islamic Republic of
شهداشمع محفل بشریتند...