جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

بیژن مقدم: اصلاح‌طلبان از تخریب قالیباف اهداف انتخاباتی دارند

شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 731893
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: از نظر مهندسی افکارعمومی وقتی رئیس یک قوه تخریب شود آن قوه تخریب می شود. این دو قابل تفکیک از هم نیست.
هدف اصلاح طلبان از تخریب قالیباف چیست؟
به گزارش جهان نيوز، بیژن مقدم تحلیلگر مسائل سیاسی درباره علت تلاش رسانه های اصلاح طلب برای تخریب رئیس مجلس به خبرنگار فردا گفت: مجلس یازدهم هنوز وارد کارکردهای اصلی خودش نشده است. اصلاح طلبان می‌خواهند با برجسته سازی مسائل خیلی عادی، عکس های مونتاژي، خبرهای دروغ و جملات ساختگی یک تصویر سیاه و نامناسبی را از این مجلس در ذهن افکارعمومی جا بیاندازند.
 
وی افزود: مجلس انقلابی یازدهم اگر بتواند یک نمونه موفقی از مجالس بعد انقلاب نشان دهد طبعا خیلی از بافته ها و تصویرسازی های جهت دار و مغرضانه رسانه های اصلاح طلب از بین می رود. البته اصلاح طلبان تمام تلاش خود را به کار می گیرند که این اتفاق نیفتد تا دوره یازدهم و رئیس مجلس در نگاه مردم الگو نشود.
 
این تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: چندی پیش دیدیم که یک نماينده طرحی را برای ازدواج مطرح کرد، رسانه های اصلاح طلب با پروپاگانداي خاص خودشان تلاش داشتند تا این مسئله را در کارنامه مجلس ثبت و ضبط کنند حال آنکه هیچ ربطی به مجلس نداشت. حتی معتقدم وقتی یک نماینده اظهارنظر می کند نباید آن را به کل مجلس نسبت داد اما اصلاح طلبان می خواهند در همین روزهای اول که مجلس به طور کامل مستقر نشده تصویر بدی را از آن ایجاد کنند که در آینده نیز اصلاح ناپذیر باشد.
 
وی با اشاره به تخریب هایی که رسانه های اصلاح طلب علیه قالیباف انجام می دهند ادامه داد: از همان روزی که آقای قالیباف برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد، تخریب ها شروع شد چون پیش بینی می کردند که آقای قالیباف سرلیست اصولگرایان و نیروهای انقلابی در تهران شود.
 
این فعال رسانه ای یادآور شد: آقای قالیباف به دلیل عملکرد خوبش در شهرداری آورده مهمی برای لیست تهران اصولگرایان داشت و اصلاح طلبان این مسئله را می دانستند بنابراین همه تخریب هایی که می توانستند انجام دهند را به اجرا درآوردند تا تأثیر منفی بر لیست اصولگرایان بگذارند که موفق نشدند. در مرحله بعد زمان انتخابات هیأت رئیسه خیلی تلاش کردند تا تصویر بدی از آقای قالیباف عرضه کنند، در این مقطع هم موفق نبودند.
 
وی ادامه داد: با وجود همه تخریب های اصلاح طلبان حالا آقای قالیباف رئیس مجلس است، او نخستین دوره نمایندگی مردم را تجربه می کند و طبعا ممکن است مسائل جزیی هم زمان اداره صحن علنی مجلس رخ دهد اما اصلاح طلبان همین مسائل جزیی را با بزرگنمایی به رخ می کشند؛ از نظر مهندسی افکارعمومی وقتی رئیس یک قوه تخریب شود آن قوه تخریب می شود. این دو قابل تفکیک از هم نیست.
 
بیژن مقدم با اشاره اهداف انتخاباتی اصلاح طلبان در سال 1400 گفت: اگر این مجلس بتواند کارهای مهم و اساسی در نظام قانونگذاری انجام دهد، دولت را در حوزه هایی سرخط بیاورد و قوانین محکمی در حوزه مبارزه با فساد تصویب کند؛ طبعا می تواند لگویی برای رأی دهی مردم در 1400 باشد. اصلاح طلبان می خواهند این اتفاق نیفتد تا هیچ سرمایه رأیی از مجلس انقلابی به سبد رأی نامزد اصولگرایان در 1400 منتقل نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان‌نیوز شجاع و نترس و حق‌گو!!!
Iran, Islamic Republic of
اقتضای طبیعتشون همینه کارش نمیشه کرد. کسی که به این جناح می پیونده اول باید طبیعتشو روی مخالفت با اصول قانون تنظیم کنه والا پذیرفته نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
اگر عملکرد مجلس برجسته و متفاوت و درست مطابق کف خیابان باشد این تخریبها فایده ندارد. البته از آقای قالیباف انتظار هم همین است بعلاوه که امروز جامعه به این شدیدا نیاز دارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فقط هدفشان ضربه به آبرو و اعتبار هرکسی که از نظر اونها ممکنه باعث موفقیت سیاست حکومت دینی باشد...هست