کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحبت‌های بی‌سابقه و بسیار مهم دکتر زاکانی:

به ابعاد مختلف اسناد علیه تاجگردون رسیدگی نشد/ کمیسیون تحقیق به وظیفه اش عمل نکرد/ یکی از عوامل عدم مبارزه درست با فساد دستگاه‌های امنیتی هستند/ در موضوع پرونده تاجگردون یک از دستگاه‌های امنیتی رفوزه شد دیگری تجدید/ اگر اسناد را بیرون دهیم مردم قضاوت بدی درباره دستگاه‌های امنیتی خواهند کرد +فیلم

6 تير 1399 ساعت 22:17

زاکانی با بیان آنکه دو دستگاه امنیتی کشور در موضوع تاجگردون «رفوزه» و «تجدید» شده اند، گفت: اگر این اسناد به مردم منتقل شود، قضاوت بدی در باره دستگاه های امنیتی پیدا خواهند شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: پس از آنکه در اقدامی عجیب و غیرقابل باور، کمیسیون تحقیق هم مانند شعبه بررسی کننده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، رای به تصویب اعتبارنامه این نماینده خاطی داد، دکتر زاکانی، نماینده مردم قم و از چهره های برجسته ضدفساد به عنوان نماینده مخالف اعتبارنامه تاجگردون با انتشار ویدئویی، صحبت های بی سابقه و بسیار مهمی را مطرح کرده است.

زاکانی در این ویدئو با بیان آنکه کمیسیون تحقیق به وظیفه خود عمل نکرده است، دو دستگاه امنیتی کشور را در موضوع تاجگردون «رفوزه» و «تجدید» دانسته و متذکر شده است که اگر این اسناد به مردم منتقل شود مردم قضاوت بدی درباره دستگاه های امنیتی پیدا خواهند کرد.

زاکانی در ادامه با اشاره به تشکیل شبکه اقتصادی فسادآلود توسط تاجگردون، سوءاستفاده از موقیعتش در کمیسیون برنامه و بودجه، حمایت و مصلحت سنجی دستگاه های اطلاعاتی درباره این نماینده، گفت که نمایندگان مجلس اجازه نخواهند داد کسی پای خود را روی خون شهدا بگذارد.


دانلود فلیم صحبت های بسیار مهم دکتر زاکانی درباره تاجگردون و دستگاه های امنیتی

 
بیشتر بخوانید:
احتمال اخراج تاجگردون از مجلس قوت گرفت
تاجگردون؛ ارتباط خانوادگی با ساواک و حمایت از رفع حصر عوامل فتنه ۸۸
نماینده معترض به تاجگردون: هزاران پیام تهدید یا ترور دریافت کردیم


کد مطلب: 731835

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731835/ابعاد-مختلف-اسناد-علیه-تاجگردون-رسیدگی-نشد-کمیسیون-تحقیق-وظیفه-عمل-نکرد-یکی-عوامل-عدم-مبارزه-درست-فساد-دستگاه-های-امنیتی-هستند-موضوع-پرونده-یک-رفوزه-دیگری-تجدید-اگر-بیرون-دهیم-مردم-قضاوت-بدی-درباره-خواهند-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com