کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای انفجار شب گذشته پایتخت/ جزییات جدید از حادثه انفجار در شرق تهران +فیلم

انفجار شرق تهران ناشی از حادثه در مخزن گاز در منطقه پارچین بود/ این حادثه تلفات جانی نداشت

6 تير 1399 ساعت 9:59

سخنگوی وزارت دفاع گفت: مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شده و آتش نیز توسط نیروهای اطفای حریق کنترل شده و تلفاتی هم نداشتیم.


به گزارش جهان نیوز،  امیر داود عبدی سخنگوی وزارت دفاع، در گفتگو با شبکه خبر درخصوص انفجار در نزدیکی یکی از مراکز متعلق به وزارت دفاع در شرق تهران اظهار داشت: مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شده و آتش نیز توسط نیروهای اطفای حریق کنترل شده و تلفاتی هم نداشتیم.

وی افرود: همکاران ما با حضور در منطقه درحال بررسی دقیق‌تر ماجرا هستند.


دانلود فیلم ماجرای انفجار شب گذشته در شرق تهران
 
لازم به ذکر است، بامداد جمعه هم زمان با شنیده شدن صدای مهیب در شرق تهران، نور بزرگ نارنجی در آسمان دیده شد.

تصاویری که از بامداد روز جمعه در فضای مجازی با عنوان وقوع انفجار در منطقه شرق تهران منتشر شده مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده و هیچ ارتباطی به تاسیسات نظامی واقع در منطقه فوق ندارد.

امیر داوود عبدی سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره جزئیات انفجار شب گذشته در منطقه پارچین تهران، گفت: اتفاقی که ساعات پایانی شب گذشته در جنوب شرقی تهران رخ داد به دلیل نشست مخازن گازی بود که در منطقه عمومی پارچین رخ داد و عامل انفجار و شعله ور شدن آتش شد.

وی افزود: بلافاصله یگان‌های آتش نشان و اطفای حریق وارد منطقه شدند و به سرعت آتش مهار شد و هیچ آسیبی به کسی وارد نشد و تلفاتی هم نداشتیم و در حال حاضر هم مجموعه و منطقه مخازن گاز تحت کنترل هست.

عبدی ادامه داد: دقایقی پیش در این منطقه بودم و الحمدالله هیچ مشکل خاصی نداریم و همه چیز طبق روال عادی طی مسیر می کند.

سخنگوی وزارت دفاع در پایان گفت: محل وقوع این حادثه منطقه مسکونی نیست و یک منطقه تپه مانندی است که این اتفاق آنجا رخ داد و خدا را شکر می‌کنیم که آسیبی به کسی وارد نشده است.


کد مطلب: 731812

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731812/ماجرای-انفجار-شب-گذشته-پایتخت-جزییات-جدید-حادثه-شرق-تهران-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com