کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیسی: هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم

خبرگزاری دانشجو , 6 تير 1399 ساعت 8:55

معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره فعالیت هیأت‌ها در ایام محرم، گفت: در این خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم گیری کند.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره فعالیت هیأت‌ها در ایام محرم، گفت: در این خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم گیری کند؛ البته قبلا هم اعلام کردیم که برای جلوگیری از شیوع تجمعات مختلف ممنوع باشد، فاصله گذاری رعایت شود و در فضای بسته و باز شرایط متفاوت است، اما باز در ین خصوص ستاد تصمیم گیری می‌کند.

وی ادامه داد: تصمیماتی که در ستاد ملی گرفته می‌شود پایه و اساس و همه مردم باید به آن توجه کنند، تجمع از لحاظ ما کلا مضر است  چه عروسی، چه مراسم عزاداری، این مراسمات فقط تعداد ابتلا را بالا می‌برند و همانوطر که در خبر‌ها دیدی کشور عربستان نیز حج امسال را به طور محدود قرار است برگزار کند.

رئیسی بیان کرد: اکثر بیماران در یکی از تجمعات حضور داشتند به طور مثال یک در عروسی در خوزستان ۵۰ نفر را به کووید ۱۹ مبتلا کرد، جان هموطنان برای وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا مهم است و همانطور که شاهد بودیم ما صحن‌های مطهر و نماز جمعه‌ها را تعطیل کردیم و اگر نیاز باشد اقدامات دیگری نیز انجام می‌دهیم.


کد مطلب: 731809

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731809/رئیسی-هنوز-مراسمات-محرم-تصمیم-نگرفتیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com