شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

رئیسی: هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم

جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 731809
معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره فعالیت هیأت‌ها در ایام محرم، گفت: در این خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم گیری کند.
رئیسی: هنوز برای مراسمات محرم تصمیم نگرفتیم
به گزارش جهان نيوز، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره فعالیت هیأت‌ها در ایام محرم، گفت: در این خصوص ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تصمیم گیری کند؛ البته قبلا هم اعلام کردیم که برای جلوگیری از شیوع تجمعات مختلف ممنوع باشد، فاصله گذاری رعایت شود و در فضای بسته و باز شرایط متفاوت است، اما باز در ین خصوص ستاد تصمیم گیری می‌کند.

وی ادامه داد: تصمیماتی که در ستاد ملی گرفته می‌شود پایه و اساس و همه مردم باید به آن توجه کنند، تجمع از لحاظ ما کلا مضر است  چه عروسی، چه مراسم عزاداری، این مراسمات فقط تعداد ابتلا را بالا می‌برند و همانوطر که در خبر‌ها دیدی کشور عربستان نیز حج امسال را به طور محدود قرار است برگزار کند.

رئیسی بیان کرد: اکثر بیماران در یکی از تجمعات حضور داشتند به طور مثال یک در عروسی در خوزستان ۵۰ نفر را به کووید ۱۹ مبتلا کرد، جان هموطنان برای وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا مهم است و همانطور که شاهد بودیم ما صحن‌های مطهر و نماز جمعه‌ها را تعطیل کردیم و اگر نیاز باشد اقدامات دیگری نیز انجام می‌دهیم.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.......
Denmark
...........
United States
یعنی چی؟ جلو مسافرت رفتنای بی مورد مردمو بگیرین. .
United States
........
United States
یعنی چی؟اگه از اول انقدر مردم مسافرت غیر ضرور نمی رفتن و تالارای عروسی باز نمی شدن وضعمون به اینجا نمیرسید. حالا به محرم که میرسه میگین هنوز تصمیم نگرفتین؟؟؟!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
یا حسین
صاحب مجالس عزاداری ابا عبدا... خود امام عصر (روحی و ارواح العالمین له الفدا)هستند .انشا اله دعوتنامه ی همه ی عشاق حسین را امضاء خواهند نمود .و باز محرم درسراسر ایران اسلامی «یاحسین »طنین انداز می شود
یا حسین