جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ادعای روزنامه سعودی درباره حزب‌الله لبنان

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 731787
یک روزنامه سعودی به نقل از منابعی که آنها را منابع دیپلماتیک غربی خواند، مدعی شد، احتمال وقوع جنگ میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی در تابستان فعلی وجود دارد.
ادعای روزنامه سعودی درباره حزب‌الله لبنان
به گزارش جهان نيوز، روزنامه سعودی «عکاظ» به نقل از منابعی که آنها را «منابع دیپلماتیک غربی» خواند، مدعی شد،  تمام برآوردها و گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال وقوع جنگ میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی در تابستان فعلی وجود دارد.

عکاظ به نقل از این منابع، اتهام اندیشه جنگ‌افروزی به مقاومت لبنان زد و مدعی شد: حزب‌الله در حال حاضر احساس می‌کند در محاصره است و بنابراین آماده لغو این محاصره است و معتقد است جنگ علیه اسرائیل می‎تواند ورق را برگرداند و ضعیت را عوض کند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود این درگیری قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا رخ دهد و مساحت آن مرزهای جنوبی لبنان و مرزهای سوریه و اسرائیل باشد.

«الاعلام الحربی»، رسانه نزدیک به مقاومت در لبنان شنبه هفته جاری ویدئویی منتشر کرد که در آن نشان می‌دهد، مقاومت قادر است شهرهای بزرگ تحت اشغال رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را با موشک‌های هدایت‌شونده دقیق هدف قرار دهد و همچنین می‌تواند به «اهداف خیلی دقیق» در هر کجای فلسطین اشغالی حمله کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتحادیه اروپا درباره تشدید درگیریها میان عربستان و یمن ابراز نگرانی کرد
اروپا جنایتکار شماره یک ازیا 1394 تاکنون تسلیحات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی را درجنگ یمن تامین می کند.
اروپا جنایتکار شماره یک یزرگترین ناقض حقوق بشر دردنیاست.
اروپا جنایتکار شماره یک حق دفاع از حقوق بشر را ندارد.