کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوالفقارنسب: کفاشیان تجربه خوبی دارد

باشگاه خبرنگاران , 5 تير 1399 ساعت 13:04

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اتفاقات اخیر فدراسیون فوتبال و خطرات شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.


به گزارش جهان نیوز، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: من در جریان چگونگی محرومیت علی کفاشیان و بازگشت مجدد او به فدراسیون فوتبال نیستم. با توجه به اینکه او چند سال رئیس فدراسیون فوتبال بوده از تجارب خوبی در فوتبال برخوردار است.

باید تعامل بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بیشتر شود
او درباره اظهارات اخیر مهدی تاج (رئیس سابق فدراسیون فوتبال) در دفاع از قرارداد با مارک ویلموتس، عنوان کرد: به نظر من قرارداد ویلموتس ایرادات زیادی داشت. از طریق نماینده‌های مجلس این موضوع در حال پیگیری است. این قرارداد باید بر اساس میزان فعالیت مربی بلژیکی در ایران بسته می‌شد. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و نهاد‌های نظارتی باید این موضوع را به طور کامل شفاف سازی کنند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: فدراسیون فوتبال زیرمجموعه وزارت ورزش است و باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

او در خصوص کیفیت فنی مارک ویلموتس، تصریح کرد: کیفیت فنی بر اساس قابلیت‌ها و نتایج به دست آمده، سنجیده می‌شود. کارنامه مربی بلژیکی بسیار ضعیف است و به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای تیم ملی نبود.


مصدومیت قابل پیش بینی نیست
مربی سابق تیم سایپا در مورد احتمال مصدومیت بازیکنان لیگ برتری با توجه به زمان کم تمرینات، بیان کرد: مصدومیت در ذات فوتبال است و هر بازیکن در اوج آمادگی، ممکن است با آسیب دیدگی مواجه شود. مصدومیت یک پدیده بسیار خطرناک است که قابل پیش بینی نیست.

ذوالفقارنسب درباره شروع مجدد لیگ برتر، گفت: به نظر من به دلیل تعطیلات چند ماهه لیگ برتر، شروع مسابقات از کیفیت مناسبی برخوردار نخواهد بود، اما با گذشت زمان و حساس شدن مسابقات، شاهد بازی‌های خوبی خواهیم بود.

پرسپولیس برای قهرمانی به دردسر نمی‌افتد
مربی سابق تیم استقلال تهران در خصوص قهرمان لیگ برتر، گفت: پرسپولیس به اندازه کافی امتیاز جمع کرده است و به نظر من این تیم برای قهرمانی به دردسر نخواهد افتاد.


کد مطلب: 731763

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/731763/ذوالفقارنسب-کفاشیان-تجربه-خوبی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com