پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پکیج ویدیویی آموزش حسابداری ویژه بازار کار فروشگاه اقتصاد قرن

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 731755
در این مقاله قصد داریم بصورت کامل به بررسی پکیج آموزش تصویری ویدیویی حسابداری فروشگاه اقتصاد قرن بپردازیم.
پکیج ویدیویی آموزش حسابداری ویژه بازار کار فروشگاه اقتصاد قرن
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد زیر ساخت هایی به منظور ارائه خدمات به صورت غیر حضوری مردم اغلب کشورها،  به دلیل سبک مدرن زندگی و نیاز به تسریع در انجام امور مختلف، خواستار خدمات غیر حضوری و آنلاین و یا بصورت پکیج هستند، از جمله خدمات آموزشی مانند آموزش حسابداری، که مردم کشور ایران نیز از این معقوله مستثنا نیستند .
یکی از پرکابردترین خدمات درخواستی،  خدمات آموزشی می باشد که در اکثر کشور ها این آموزش ها به صورت آنلاین ارائه میشود.  اما در ایران به دلیل مشکلات متعددی که مربوط به حجم و سرعت ترافیک اینترنت می شود،  بهرین راه برای دریافت این خدمات استفاده از فیلم های آموزشی می باشد.

به همین منظور شرکت اقتصاد قرن پکیج دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار را در غالب فیلم های آموزشی،  از طریق فروشگاه اقتصاد قرن، در اختیار عموم قرار داده و علاقه مندان میتواند به کمک فیلم های آموزشی مذکور آمادگی لازم را جهت انجام امور حسابداری به دست آوردند .

یکی از مهمترین فنون حسابداری،  توانایی استفاده از  نرم افزار های حسابداری می باشد که در فیلم های آموزش نرم افزار های حسابداری در فروشگاه آنلاین اقتصاد قرن،  نحوه عملکرد نرم افزار های حسابداری از جمله نرم افزار های  رافع،  هلو نسخه جامع و نرم افزارحسابداری سپیدار،  به طور کامل و کاربردی توضیح داده شده .  

پکیج آموزش حسابداری فروشگاه اقتصاد قرن که شامل فیلم های آموزش نرم افزار حسابداری می باشد، علاوه بر کاربرد آموزشی میتوانند به عنوان یک پشتیبان مجازی نیز محسوب شود ؛ به این صورت که کاربران نرم افزار حسابداری،  می توانند به منظور رفع مشکلات کاربری نرم افزار به فیلم های آموزشی حسابداری رجوع کنند و در قسمت های مربوطه پاسخ سوالات خود را دریافت و نسبت به رفع مشکل کاربری اقدام نمایند .  

از دیگر مزیت های فیلم های آموزش نرم افزار حسابداری فروشگاه اقتصاد قرن،  میتوان به این موضوع اشاره کرد که فیلم های آموزشی یاد شده قابل دانلود هستند و کاربران میتوانند با یکبار دانلود مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار حسابداری به صورت مادام از این مجموعه استفاده کنند و دیگر نیازی به صرف هزینه و حجم اینترنت ندارند .

پکیج آموزش تصویری حسابداری ویژه بازار کار
همانطور که گفته شد فیلم های آموزش نرم افزار حسابداری شامل نرم افزار های کابردی زیر میباشد.

فیلم آموزش نرم افزار سپیدار
نرم افزار سپیدار به دلیل عملکرد قوی در حوضه حسابداری و به الاخص در زمینه تولید و و بهای تمام شده،  بسیار مورد استقبال صنف های تولیدی و شرکت های بزرگ قرار گرفته .  از این رو کارفرمایان بنگاه های اقتصادی مذکور به دلیل کاربری تخصصی نرم افزار سپیدار،  نیازمند حسابدارانی هستند که علاوه بر داشتن علم کافی در زمینه حسابداری،  توانایی کار با نرم افزار سپیدار را هم داشته باشند .  در این مجموعه به صورت کامل نحوه عملکرد نرم افزار سپیدار توضیح داده شده و کاربران میتواند نحوه ورود اطلاعات در نرم افزار سپیدار و همچنین نحوه ثبت عملیات طی دوره از جمله خرید،  فروش،  پیمانکاری،  حواله های کالا،  نحوه عملکرد سیستم حقوق و دستمزد و . . .  را در مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار سپیدار بطور کامل و کاربردی آموزش ببیند .

فیلم آموزش نرم افزار رافع
نرم افزار حسابداری رافع یکی از نرم افزار های کاربردی به منظور انجام پروژه های حسابداری و حسابرسی است که بیشتر مورد استفاده حسابداران مستقل قرار میگیرد .  علاوه بر این موضوع،  نرم افزار رافع به دلیل مقرون به صرفه بودن،  عملکرد و گزارش دهی دقیق،  بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته و گزینه بسیار خوبی برای استفاده ی شرکت های پیمانکاری و بازرگانی می باشد .

فیلم آموزش نرم افزار رافع بطور کامل نحوه ثبت اطلاعاتی مانند ایجاد و ثبت تغییرات سرفصل های حسابداری (کدینگ حسابداری)،  ورود اطلاعات اشخاص،  تعریف اطلاعات اولیه مانند حساب های بانکی و . . .  را شرح داده و کاربران میتوانند به وسیله  این مجموعه فیلم های آموزشی نسبت به یادگیری و رفع مشکلات کاربری در نرم افزار رافع اقدام نمایند .

فیلم آموزش نرم افزار هلو
    نرم افزار هلو،  به دلیل داشتن نسخه های مختلف ویژه اصناف و فعالیت های مختلف،  یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های حسابداری در بازار کار حسابداری به شمار می آید .  با توجه به این امر حسابدارانی که توانایی استفاده از این نرم افزار را داشته باشند شانس بیشتری برای ورود به بازار کار را دارند .  نرم افزار هلو علاوه بر کاربری آسان،  دارای نکاتی تخصصی و کلیدی می باشد که عدم رعات این نکات باعث میشود عملکرد  و گزارش دهی نرم افزار با ضریب خطای بالایی همراه شود . به همین منظور کاربران می بایست به طور دقیق و کامل نحوه عملکرد نرم افزارهلو را آموزش ببیند .

از این رو فیلم های آموزش نرم افزار هلو به همراه توضیحات جامع و کامل در مورد نحوه استفاده از قابلیت های این نرم افزار،  میتواند گزینه مناسبی جهت یادگیری  و آموزش نرم افزار هلو باشد و کاربران با استفاده از این مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار هلو میتوانند آمادگی لازم را جهت استفاده از نرم افزار و ورود به بازار کار به دست آوردند.    
   
   مجموعه فیلم های آموزش نرم افزار حسابداری به دلیل داشتن قابلیت پخش در تلفن همراه هوشمند میتواند در همه حال همراه کاربر بوده و در مواقع نیاز کابران میتوانند از این مجموعه استفاده و نسبت به رفع مشکل و همچنین دستیابی به پاسخ سوالات،  در لحظه اقدام نمایند . 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *