پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

تقدیر محسن رضایی از خواننده عصر جدید / ما بختیاری‌ها سرباز اسلام و تفنگچیِ ایرانیم

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 731688
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی تلفنی با نوجوان هنرمند بختیاری گفت: اجرای زیبای تو، عشق و شور و غیرت بختیاری را به خوبی نشان داد. آینده‌ای درخشان همراه با توفیق را برای تو آرزو می‌کنم.
رضایی: ما بختیاری‌ها سرباز اسلام و تفنگچیِ ایرانیم
به گزارش جهان نيوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگوی تلفنی با «هادی احمدی» نوجوان هنرمند بختیاری که با اجرای آهنگی پرشور و حماسی در تجلیل از سالار شهیدان مقاومت «سردار حاج قاسم سلیمانی» در برنامه عصر جدید هنرنمایی کرد، تقدیر کرد.

در این تماس تلفنی که محسن رضایی با گویش بختیاری سخن می‌گفت خطاب به هادی احمدی اظهار داشت: هنرنمایی شما را در برنامه شاداب و پر مخاطب «عصرجدید» دیدم. اجرای زیبای تو، عشق و شور و غیرت بختیاری را به خوبی نشان داد. آینده‌ای درخشان همراه با توفیق را برای تو آرزو می‌کنم.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی‌های جوانان بختیاری و لُر در دفاع هشت ساله ملت ایران گفت: به عنوان یک جوان بختیاری باید افتخار کنی که سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، تبار بختیاری داشت و اجداد او حدود دویست سال قبل از منطقه «فارسان» استان چهارمحال و بختیاری به استان کرمان مهاجرت کرده اند. ما بختیاری ها «سرباز اسلام» و تفنگچی ایرانیم.

هادی احمدی در این تماس تلفنی در پاسخ به رضایی، اظهار داشت: خیلی به من لطف کردید. از محبت شما سپاسگزارم. باور نمی‌کردم که توانسته باشم نظر شما را جلب کنم. مطمئناً تشویق شما در ادامه راه من بسیار موثر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
تا لرهای دلاور هستند هیچ قدرتی نمیتواند به مملکت آسیب برساند
Iran, Islamic Republic of
........