جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

جزئیات جدید از بازداشت وحید خزایی

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 731667
وحید قاریقی معروف به وحید خزایی به دلیل اینکه از سال ۱۳۹۷ تحت تعقیب قضایی قرار داشته است بامداد امروز پس از ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) بازداشت شد.
جزئیات جدید از بازداشت وحید خزایی
به گزارش جهان نيوز، وحید قاریقی معروف به وحید خزایی که در پوشش فعالیت اینستاگرامی اقدامات مجرمانه‌ای را انجام می‌داد، بامداد امروز چهارشنبه با پرواز شماره ۱۱۵ ساعت ۱:۱۰ استانبول به تهران هواپیمایی ماهان وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران شده بود به دلیل اینکه از سال ۱۳۹۷ تحت تعقیب قضائی قرار داشته است بازداشت شد.

وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه‌مدت به واسطه شکایت تعدادی از شکات، با رضایت از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این کشور نیز با تداوم فعالیت‌های مجرمانه از جمله سوءاستفاده از دختران و ترویج مصرف مشروبات الکلی و راه‌اندازی سایت‌های شرط بندی، ضمن ترویج اقدامات خلاف عفت عمومی، اقدام به خارج‌سازی ارز از کشور نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
شلاقش را بزنید بگذارید برود این کرم خاکی را!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت ترکیه چه غلطی می کرده که این مجرم رو تحویل نمیداده؟
اردوغان حرامزاده فقط بلده به تروریست ها کمک کنه و به سوریه حمله کنه؟
ساسان
Iran, Islamic Republic of
امثال اینها بزرگ شده خود ملت هستن و تا فرهنگ دنیای مجازی ارتقا نگیره این بره یه وحید دیگه شاخ میشه. فقط فرهنگ سازی و زیرساخت که مسلما نیازمند بودجه و هزینه و با این اوضاع راحتترین کار برای مسئولین فیلتر شبکه هاست...........